Lidl + Mastercard = projekt, který na českém trhu ještě nebyl

Před rokem vstoupil na český trh se stravenkami nový hráč, společnost Lidl stravenky, s nabídkou nejnižšího poplatku pro akceptační místa pouhých 2,5 %. Nyní rozšiřuje své působení a zavádí elektronickou stravenku. Nejvýhodnější podmínky pro klienty zůstávají.

Rok od vstupu na trh lze Naší stravenkou platit již v téměř 4 000 restauracích, svým zaměstnancům je poskytuje na 1 700 společností. „Minulý rok jsme se stali novým hráčem na již zaběhnutém trhu. Abychom byli konkurenceschopní a udrželi si započaté tempo, je třeba být stále inovativní. Vstup do elektronického světa byl tak dalším logickým krokem,“ uvádí Vít Pravda, jednatel společnosti Lidl stravenky.

Za úspěchem Naší stravenky stojí nabídka bezkonkurenčních podmínek, férový minimální poplatek ve výši 2,5 % z hodnoty stravenky pro restaurace při proplácení a nulové poplatky pro zaměstnavatele bez rozdílu velikosti.  

Tyto podmínky pro partnery zůstanou také u elektronické stravenky, která má oproti papírové ještě další výhody. Pro zaměstnavatele odpadá složité rozdávání stravenek zaměstnancům a zároveň umožňuje rychlé nabití nárokové částky pro zaměstnance.  Držitelům stravenkové karty již postačí jen jedna platební karta, u které mají neustále přehled o svém zůstatku a provedených transakcích. Denně mohou zaplatit za nákupy nebo v restauracích až 1 600 Kč, což je nejvyšší hodnota na trhu stravenek. Pro restaurace je pak hlavní výhodou především nulová administrativa při proplácení stravenek, která doposud nebyla na trhu standardem, a okamžité proplácení.

Protože společnost Lidl stravenky chce být na stravenkovém trhu úspěšná a nabízet ty nejkvalitnější služby, spojila se při vývoji stravenkové karty Naše stravenka se spolehlivými partnery z oblasti bankovnictví – ČSOB a Mastercard.

„Jsme rádi, že si nás společnost Lidl stravenky vybrala na realizaci tohoto projektu a jsme přesvědčeni o společném úspěchu. Zaměstnanci ČSOB začnou v průběhu roku 2018 rovněž využívat služby Naší stravenky, “ uvádí Michaela Lhotková, výkonná ředitelka spotřebitelského financování, platebních řešení a karet ČSOB.

„Stravenková karta Naše stravenka je projektem, který na českém trhu ještě nebyl. Rozvíjí silnou pozici stravenkového byznysu směrem do 21. století, ve kterém vládnou bezkontaktní technologie, klientské inovace a důraz na spolehlivost a bezpečnost,“ doplňuje Miroslav Lukeš, generální ředitel Mastercard pro ČR, SR a Rakousko.

Kromě restaurací lze novou elektronickou stravenku od 1. dubna uplatnit také ve všech prodejnách obchodních řetězců Lidl, prodejny Kaufland se přidají přibližně v polovině tohoto roku.

 

Newsletter