Marketingový startup Testuj.to se osvědčil v době koronaviru jako účinný prodejní kanál

B2C už nebude nikdy jako dříve. Firmy a značky hledají nové cesty k zákazníkům a objevují termíny jako D2C – Direct to Consumer a D2F – Direct to Fans. Účinná cesta, jak si udržet nebo přilákat zákazníka, se bude v budoucnu dláždit zlatem. Budoucnost přeje připraveným a projekt Testuj.to se v této době osvědčil jako nová cesta, jak zákazníky oslovit. Testuj.to totiž umí zákazníky oslovit nejen přímou cestou, ale ještě pro daný produkt či značku získá cennou recenzi.

„V období koronaviru se nám zvýšila poptávka o 70 % během jednoho měsíce, realizovali jsme celkem 104 testovacích kampaní na celkem 14 komunitách,“ potvrzuje zájem o microinfluencery a jejich recenze zakladatelka a CEO start-upu Testuj.to Eva Čejková. Jak dále dodává: „Mezi novými klienty se jenom během března objevily pro nás nové značky jako například Henkel, Walmark, Samsung, Mark Distri nebo I love Hummus.“

Výstupem z kampaně je pro klienta zvýšení povědomí v dané komunitě, sdílení zkušeností microinfluencerů na sociálních sítích a v neposlední řadě i recenze na Heureka.cz. Klient navíc získá i přehled v podobě výpočtu NPS (míra loajality zákazníků), hvězdiček a základních dat o skupině testerů, kteří se do testování zapojili.

„Velmi jsem ocenila propracovaný model Testuj.to, jak získat od testerek zpětnou vazbu v době koronaviru, protože při průzkumech, které si realizujeme sami, nikdy nedosáhneme, tak vysoké míry odpovědí. Kromě odpovědí na dotazník, jsme získali i velmi hodnotné nezávislé recenze na BIO HUMMUS, které nám pomáhají chápat, jak vnímají produkt zákazníci. V našem „food businessu“ je vnímání zákazníka alfa a omega úspěchu, proto jsem ráda, že Testuj.to nám dává relevantní zpětnou vazbu od zákazníků,“ hodnotí zkušenost s Testuj.to Kamila Lhotáková, spolumajitelka I love Hummus.

Ze zahraničních firem, které již přístup D2C využívají patří například společnost Disney, která posledních deset let aktivně kupovala top značky vytvářející hodnotný obsah v zábavním průmyslu – Pixar, Marvel, Star Wars, National Geographics nebo 21st Century Fox. Nyní má díky obsahu jejich nová značka Disney+ za tři měsíce kolem 30 milionů předplatitelů. K D2F má nejblíže hudební segment, a to díky platformám YouTube, Instagram, Twitch nebo TikTok.

Jak Testuj.to podpořilo prodeje nového ručního šlehače Heatsoft Breville naleznete v této case study.

Služba Testuj.to je marketingový nástroj pro značky nebo eshopy, které chtějí aktivně pracovat se svými zákaznickými komunitami a získat rychlou a přesnou zpětnou vazbu na produkty a služby a generovat recenze. Jednoduché plug-in řešení je vhodné pro jakýkoli webový portál a umožní pracovat s mikroinfluencery za zlomek finančních i časových investic, než by je stálo vytvoření a naprogramování vlastního řešení. Ambicí je poskytovat nejkvalitnější agregovaná data o důvěře zákazníků v celém segmentu e-commerce a do projektu zapojit co nejvíce oborových komunit. Start-up testuj.to byl založen v listopadu roku 2018. Projekt zatím působí v České republice. Zakladatelkou a většinovým vlastníkem je Eva Čejková, která know-how práce s komunitou získala na své platformě ŽENY s.r.o. Více naleznete na http://profirmy.testuj.to/.

Newsletter