Matěj Kapošváry je prvním CMO Shopsysu

Novým ředitelem marketingu společnosti Shopsys se stal Matěj Kapošváry (25). Do nově vytvořené pozice, která se stala součástí vedení společnosti, byl vybrán po tom, co se marketingu ve společnosti Shopsys věnuje již od konce roku 2014.

Student VŠE před Shopsysem pracoval pro neziskovou organizaci JA Czech. Své zkušenosti získával i v mezinárodní neziskové studentské organizaci JA Alumni Europe, kde již dva roky působí jako viceprezident. Do světa e-commerce se dostal díky konferenci ShopCamp, kterou bude letos pořádat už popáté.

Až do konce loňského roku neměl Shopsys svého CMO. Marketingové aktivity byly rozprostřeny mezi několik členů managementu i oddělení. Samostatné oddělení vzniklo se začátkem letošního roku, aby podpořilo známost značky Shopsys.

Kapošváry své nové role a pozice v managementu firmy využije ke konsolidaci a zefektivnění dosud necentralizovaných marketingových aktivit firmy. Jeho hlavním cílem je zvyšovat povědomí o Shopsysu mezi manažery velkých českých e-shopů. Pro tento účel chce mimojiné posílit využití magazínu EXEC, který Shopsys od roku 2016 vydává a distribuuje právě mezi manažery v e-commerce. Kapošváry chce také podporovat Shopsys Framework a jeho rozšíření do zahraničí. Právě komunikace směrem k velkým zahraničním e-shopům a agenturám bude pro Shopsys pod jeho taktovkou novinkou.

Newsletter