Mějte Facebook Ads v malíčku díky novému kurzu od Digisemestru

Loni spustil tým Jindřicha Fáborského první ze série online vzdělávacích panelů zaměřený na e-commerce, jenž je pomyslnou vlajkovou lodí celého projektu Digisemestr Online. Spolu s novým vzhledem webu připlouvá další ze série kurzů, který potěší především správce facebookové reklamy. Nyní může každý proniknout do hlubin Facebook Ads, Digisemestr Online totiž spojil síly s matadorem české facebookové reklamy Honzou Bartošem.

Jak říká Jindřich Fáborský, zakladatel celého projektu, jenž stojí za řadou dalších úspěšných akcí jako je Marketing Festival nebo konference Reshoper, a který celý kurz natáčel i produkoval: „Rozhodně se nesnažíme prodat další produkt beze smyslu. Naším cílem je zájemce zejména naučit, jak chápat a prakticky ovládnout svět facebookové reklamy – chceme jim ukázat, jakým způsobem nad danou problematikou přemýšlet.“

Online vzdělávání, co má skutečně smysl

Nový specializovaný kurz s názvem Prodávej na Facebooku s Honzou Bartošem nabízí přes 10 hodin videí, nadupaných praktickými radami, ukázkami, zákulisními rozhovory, ale především tipy, jak zacházet s reklamou na Facebooku a jak z ní vytěžit z ní co nejvíc to jde. Mezi nesporné výhody kurzu zcela jistě patří praktičnost a ukázky na příkladech z reálné praxe. Rozhodně nečekejte kvanta teoretických pouček, které se z hlavy vykouří hned po zavření karty prohlížeče.

Krotitelé facebookové reklamy

Stěží byste na špičce české scény digitálního marketingu hledali většího specialistu na facebookovou reklamu a výkonnostní marketing než je Honza Bartoš. Stovky milionů korun proinvestovaných do  reklamy, tisíce hodin práce, stovky kampaní a desítky klientů určitě mluví za vše. Již více než 7 let se věnuje profesionální správě reklamních kampaní, odborným konzultacím, auditům a školením, jejichž cílem je pomoct nezkušeným Facebookářům v přípravě dlouhodobé strategie v rámci propagace na sociálních sítích.

Honza účastníky kurzu provede nastavením reklamy na konkrétních účtech. Kurz navíc není limitován znalostí daného oboru, je tudíž vhodný jak pro úplné začátečníky, tak i pro ostřílené hráče.

Jeho pravou rukou je Tomáš Karásek, který mu výrazně pomohl i při natáčení nového kurzu. Tomáš se věnuje online marketingu přes 7 let, poslední 3 roky čistě výkonnostním kampaním na Facebook. S Honzou spolupracuje již více než 2 roky.

Kurz Prodávej na Facebooku s Honzou Bartošem je již v prodeji. Na další tematické kurzy se potom můžete těšit na podzim. Pro více informací navštivte webové stránky projektu Digisemestr Online.

Digisemestr Online patří mezi nejúspěšnější vzdělávací platformy v oblasti digitálního marketingu u nás. Začínal jako opora studentů prezenčního studia, za dobu svojí existence se však změnil na pomyslné tržiště vědomostí, kterým již v první roce prošlo přes 1000 spokojených účastníků, od začínajících marketérů, přes malé podnikatele až po velké firmy a agentury z celého Česka a Slovenska. Jeho unikátnost tkví právě v tom, že se jedná o perfektní nástroj jak pro individuální vzdělávání, tak i skupinová školení zaměstnanců ve větších společnostech. Těm navíc platforma nabízí možnost individuálního nacenění přesně na míru.
Jindřich Fáborský založil Marketing Festival, oblíbený vzdělávací kurz Digisemestr, e-commerce konferenci Reshoper a portál Vzdělávej se. V roce 2016 byl díky svým rozsáhlým aktivitám zařazen na prestižní seznam Forbes 30 pod 30. Jindřichovým velkým koníčkem jsou motorky a jejich recenzování, kterému se věnuje na Youtube kanálu Jednou stopou jak česky, tak anglicky.

Newsletter