Dolar po ranním oslabení posiluje, hlavní měnový pár se posunul pod hranici 1,1350 EURUSD. Koruna vytvořila nové maximum na úrovni 24,22 za euro. Momentálně se obchoduje poblíž 24,25 EURCZK, což jsou nejsilnější úrovně za posledních 11 let.

Mějte Facebook Ads v malíčku díky novému kurzu od Digisemestru

Loni spustil tým Jindřicha Fáborského první ze série online vzdělávacích panelů zaměřený na e-commerce, jenž je pomyslnou vlajkovou lodí celého projektu Digisemestr Online. Spolu s novým vzhledem webu připlouvá další ze série kurzů, který potěší především správce facebookové reklamy. Nyní může každý proniknout do hlubin Facebook Ads, Digisemestr Online totiž spojil síly s matadorem české facebookové reklamy Honzou Bartošem.

Jak říká Jindřich Fáborský, zakladatel celého projektu, jenž stojí za řadou dalších úspěšných akcí jako je Marketing Festival nebo konference Reshoper, a který celý kurz natáčel i produkoval: „Rozhodně se nesnažíme prodat další produkt beze smyslu. Naším cílem je zájemce zejména naučit, jak chápat a prakticky ovládnout svět facebookové reklamy – chceme jim ukázat, jakým způsobem nad danou problematikou přemýšlet.“

Online vzdělávání, co má skutečně smysl

Nový specializovaný kurz s názvem Prodávej na Facebooku s Honzou Bartošem nabízí přes 10 hodin videí, nadupaných praktickými radami, ukázkami, zákulisními rozhovory, ale především tipy, jak zacházet s reklamou na Facebooku a jak z ní vytěžit z ní co nejvíc to jde. Mezi nesporné výhody kurzu zcela jistě patří praktičnost a ukázky na příkladech z reálné praxe. Rozhodně nečekejte kvanta teoretických pouček, které se z hlavy vykouří hned po zavření karty prohlížeče.

Krotitelé facebookové reklamy

Stěží byste na špičce české scény digitálního marketingu hledali většího specialistu na facebookovou reklamu a výkonnostní marketing než je Honza Bartoš. Stovky milionů korun proinvestovaných do  reklamy, tisíce hodin práce, stovky kampaní a desítky klientů určitě mluví za vše. Již více než 7 let se věnuje profesionální správě reklamních kampaní, odborným konzultacím, auditům a školením, jejichž cílem je pomoct nezkušeným Facebookářům v přípravě dlouhodobé strategie v rámci propagace na sociálních sítích.

Honza účastníky kurzu provede nastavením reklamy na konkrétních účtech. Kurz navíc není limitován znalostí daného oboru, je tudíž vhodný jak pro úplné začátečníky, tak i pro ostřílené hráče.

Jeho pravou rukou je Tomáš Karásek, který mu výrazně pomohl i při natáčení nového kurzu. Tomáš se věnuje online marketingu přes 7 let, poslední 3 roky čistě výkonnostním kampaním na Facebook. S Honzou spolupracuje již více než 2 roky.

Kurz Prodávej na Facebooku s Honzou Bartošem je již v prodeji. Na další tematické kurzy se potom můžete těšit na podzim. Pro více informací navštivte webové stránky projektu Digisemestr Online.

Digisemestr Online patří mezi nejúspěšnější vzdělávací platformy v oblasti digitálního marketingu u nás. Začínal jako opora studentů prezenčního studia, za dobu svojí existence se však změnil na pomyslné tržiště vědomostí, kterým již v první roce prošlo přes 1000 spokojených účastníků, od začínajících marketérů, přes malé podnikatele až po velké firmy a agentury z celého Česka a Slovenska. Jeho unikátnost tkví právě v tom, že se jedná o perfektní nástroj jak pro individuální vzdělávání, tak i skupinová školení zaměstnanců ve větších společnostech. Těm navíc platforma nabízí možnost individuálního nacenění přesně na míru.
Jindřich Fáborský založil Marketing Festival, oblíbený vzdělávací kurz Digisemestr, e-commerce konferenci Reshoper a portál Vzdělávej se. V roce 2016 byl díky svým rozsáhlým aktivitám zařazen na prestižní seznam Forbes 30 pod 30. Jindřichovým velkým koníčkem jsou motorky a jejich recenzování, kterému se věnuje na Youtube kanálu Jednou stopou jak česky, tak anglicky.

Newsletter