Euro smazalo dopolední ztráty a posouvá se zpět nad 1,1800 EURUSD. Maďarská centrální banka zvýšila sazby více, než očekával trh. Forint je spolu se zlotým v zisku, koruna smazala ztráty k otevírací ceně na 25,67 za euro.

Microsoft používá personalizovaná videa českého startupu Motionlab

Přinést i do online komunikace osobní prvek se snaží Microsoft prostřednictvím personalizovaných videím už u několika produktů. Prvním z nich je nástroj pro tvorbu aplikací Microsoft Power Apps. „Naši obchodníci a partneři si sami velmi jednoduše připraví video pro konkrétního roli u klienta, kterého chtějí s Power Apps oslovit. Je to první krok v procesu nasazení Power Apps, který můžou využít také v případě, že se s klientem nemůžou hned potkat osobně,“ říká o použití personalizovaných videí marketingový manažer Microsoftu Nikola Pleska.

Video Power Apps: https://vimeo.com/387979061

Jen za první měsíce používání řešení vznikly stovky personalizovaných videí a reakce klientů jsou dosud velmi pozitivní. I proto se Microsoft rozhodl využít personalizovaná videa i pro další produkt MicrosoftTeams, který organizace využívají pro komunikaci v rámci týmu a který aktuálně zažívá kvůli časté práci z domova výrazný růst. Teams jsou přitom standardní součástí Office 365 (nově Microsoft 365), uživatelé ale o možnosti jej využívat v rámci již zakoupeného balíčku často neví. Účelem personalizovaných videí je vysvětlit uživatelům výhody tohoto řešení a motivovat je, aby pro interní komunikaci v rámci organizace začali Teams využívat.  

Pro přípravu personalizovaných videí využívá Microsoft řešení od českého startupu Motionlab. Jejich platforma dokáže dynamicky se měnící videa vytvářet automatizovaně. V každém videu je tak například unikátní jméno diváka, logo společnosti, adresa a konkrétní funkce řešení, kterou by bylo vhodné v konkrétní organizaci můžou využít.

Video TEAMS: https://vimeo.com/408327567/fa3c02fe1e

Microsoft není jedinou firmou, která začíná personalizovaná videa používat. „Aktuálně pociťujeme sílící trend rostoucího významu online komunikace, kterou dokážeme udělat díky personalizovaným videím velmi osobní, s podobným zážitkem, jako by divák přišel fyzicky na pobočku. Věříme, že v následujících měsících se tento trend ještě posílí,“ doplňuje Jan Sekerka, CEO Motionlabu. 

O společnosti
Společnost Motionlab je platforma, díky které dokáží video tvůrci automatizovaně vytvářet personalizovaná videa ve velké objemu. Mezi klienty patří například ČSOB, Uniqa, Microsoft, Home Credit, Komerční Banka nebo vybrané reklamní agentury. Startup založený na konci roku 2018 získal hned v prvním roce několik marketingových i startupových ocenění, mezi které patří vítězství několik kategoriích WEBTOP100, IEA, Fénix Content Marketing nebo vítězství v regionálním kole globální soutěže SWC a postup do světového finále v Silicon Valley.

Newsletter