Komentář Wallera z Fedu podpořil růst amerických výnosů a dolar. Kurz zpevnil pod 1,0800 za euro. Rostoucí evropské i americké výnosy negativem pro měny regionu. Koruna ve ztrátě nad 25,30 za euro.

Míšková je nová kreativní ředitelka e-shopu Vemzu.cz

E-shop Vemzu.cz, který se specializuje na originální módu a design, má novou kreativní ředitelku. Stala se jí Tereza Míšková (35), která bude ve své funkci zodpovědná za novou identitu obchodu, nový web a celkovou externí komunikaci. Chce se mimo jiné zaměřit na spolupráci s lokálními značkami a designéry.

Do Vemzu.cz přechází z McCann Prague, kde zastávala pozici Senior Art Director. Pracovala například pro Bohemia Sekt, Gambrinus, LG, Vodafone, Volkswagen, nebo Loreal.

„Jedním z cílů je dostat mezi sortiment e-shopu také dětskou módu a dětský nábytek, což je zboží, které se v Česku špatně shání. V době, kdy vládne sériová výroba, je Vemzu.cz skvělým východiskem pro zákazníky, kteří mají zájem o jedinečné kousky, ať už se jedná o oblečení nebo třeba bytové doplňky. I mě těší představa, že triko, které nosím, nekoupily i další tisíce žen. Proto jsem ráda, že mohu pracovat na větší publicitě projektu, kterému věřím,“ zdůrazňuje Tereza Míšková.

Vemzu.cz se zaměřuje na životní styl, módu, kosmetiku, design a doplňky do bytu, nakupuje zde již přes 1 000 zákazníků měsíčně a mohou vybírat ze 7 000 produktů od 85 značek.

Mezi značky, které lze na e-shopu pořídit, patří například Papelote, Havlíkova přírodní apotéka, KORRES, Stop the Water While Using Me, Present Time, Happy Plugs, TRIWA, OBEY, Native Youth nebo Yeah Bunny.

E-shopu Vemzu.cz od svého vzniku loni v říjnu rostou meziměsíčně prodeje průměrně o 55 procent a letos plánuje celkový objem tržeb přes 25 milionů korun.

Newsletter