Motionlab vyvinul nový nástroj na personalizovanou komunikaci,

Motionlab vyvinul nový nástroj na personalizovanou komunikaci, která pomůže obchodníkům zaujmout i prodávat. Motionlab, který stojí za technologickým vývojem  stejnojmenné platformy pro personalizovanou komunikaci ve videu, přichází na trh s další novinkou. Tou je řešení navržené přímo pro obchodní týmy, poradce, account manažery, které má za cíl jediné – pomoci obchodníkům zaujmout zákazníky, ať už v digitálním světě nebo přímo na osobní schůzce.

Motionlab si za svou technologii odnesl již řadu ocenění a nyní posouvá hranice videopersonalizace ještě dále.  Zatímco platforma Motionlab umožňuje videopersonalizaci ve velkých objemech nebo automatizovaně, Personalizard, tak se nový nástroj jmenuje, umožňuje jednoduše připravit jedno (nebo jednotky) personalizovaných videí a jejich individuální nasdílení.

„Firmy stále hledají nové nástroje, které by pomohly obchodníkům prodávat. Vývoj Personalizardu  odráží nejen tento požadavek, ale také časté dotazy na nástroj, který by jednoduchým způsobem umožnil vytvořit individuální personalizované video pro jednotlivce“ říká Jan Sekerka, jeden ze spoluzakladatelů Motionlabu. „Z vlastní zkušenosti víme, že je to opravdu efektivní způsob oslovení, který v 90% otevře dveře k novému zákazníkovi.“ dodává Sekerka.

Tento nástroj je efektivním doplňkem komunikace každého obchodníka – usnadní přípravu doprovodných emailů a nahradí obchodní nabídky zasílané v běžných kancelářských aplikacích, Obchodník jen vyplní do textového pole, které mu umožnuje firemní předpřipravená video šablona,  údaje o klientovi, na na jeden klik vygeneruje personalizované video s nabídkou na míru pro konkrétního zákazníka a potom obsah jednoduše nasdílí skrze vhodný komunikační kanál. Takto, ve videu, připravená komunikace nebo nabídka, má  velký vliv na zvýšení zpětné vazby a pomáhá budovat i prohlubovat vztahy se zákazníkem či obchodním partnerem.

„Komunikace s klienty formou personalizovaných videi by neměl být jen trend ale samozřejmost a dokazují to jak samotné reakce zákazníků, tak navýšení konverzí u společností, kteří personalizovanou komunikaci ve videu již používají.“ Říká Jan Sekerka    

Videopersonalizace vás konkurenčně odliší, pomohou  získat nové zákazníky a zvednout reputaci vaší společnosti, ale i samotného obchodníka“ uzavírá Sekerka.
Personalizard je technologicky subaplikací platformy Motionlab a propojení personalizovaných částí s obsahem, který dodává obchodník, probíhá v ní. Na samotné použití   koncovým uživatelem toto komplexní propojení nemá zádný vliv. Díky napojení na platformu Motionlab můžou být personalizované scénáře ve videu přípraveny v té nejvyšší kreativní kvalitě, které zaručují realistický výsledek personalizovaného videa a wow efekt u zákazníka.

Personaliźard má velmi jednoduché ovládání a UX prostředí připravené pro uživatele bez znalostí grafických nebo video editačních nástrojů, jeho součástí je i pohodlná mobilní aplikace, pro rychlé využití.

Newsletter