Dolar vstoupil do čtvrtečního obchodování slabší, a to proti procyklickým měnám i euru. Dolarový index klesl k hranici 90,3 bodů. Koruna včera prolomila 26,10 za euro. Kombinace silnějšího eura a ochoty riskovat pro domácí měnu znamená riziko tlaků na další posílení. Nemělo by se však jednat o výrazný posun až k 26,00 za euro.

Mutumutu nabízí zdravé pojištění online se systémem odměn

Češi si od října mohou nově sjednat životní pojištění u společnosti Mutumutu, která nabízí nejjednodušší podmínky na trhu a také motivační systém odměn pro zdravý životní styl. Ti, kdo se o sebe zodpovědně starají, tedy například pravidelně sportují, nekouří a chodí na preventivní lékařské prohlídky, se mohou pojistit až o 30 procent levněji. Výhodné podmínky budou moci získat i lidé na volné noze, nejen zaměstnanci. Mutumutu je zatím největší vlastní investicí společnosti Creative Dock.

Pojištění nabízí v úzké spolupráci s Komerční pojišťovnou, která má silné zázemí, tradici a mnohaleté zkušenosti. Za první dva dny kryje  Mutumutu zákazníkům na pojištění za necelých 100 milionů korun, dalších téměř 800 požadavků na nové smlouvy společnost aktuálně vyřizuje.

Šéfem Mutumutu je David Bystrzycki, bývalý generální ředitel Home Credit, kde pracoval od roku 2006. Společnost Mutumutu vede v tandemu s Jindřichem Lenzem, který společnost založil. Nová firma se na vstup na trh připravovala více než rok a aktuálně ji tvoří tým dvaceti lidí.

Výhodné podmínky díky minimálním provozním nákladům

Pojištění nové generace Mutumutu lze sjednat jednoduše a výhradně online. Společnost nevyužívá síť agentů, drahá služební auta ani luxusní kanceláře a ve všech směrech minimalizuje náklady na provoz. Úsporu promítá především do kvality produktu a pro zákazníky výhodné ceny pojištění. Firma Mutumutu je stoprocentně vlastněna společností Creative Dock, která působí na osmi trzích a na svět přivedla už řadu úspěšných firem, například Zonky.cz, HoppyGo, Kupnajisto.cz a další. Aktuálně má v portfoliu dvě desítky společností, ve kterých pracuje tým 250 lidí.

„Mutumutu přináší zákazníkům výhody, které jim současné pojišťovny nenabízejí. Například jednoduchá a jasná pravidla bez hvězdiček pod čarou, srozumitelnou smlouvu, ale i pokrytí rizik, které snadno mohou nastat a současné smlouvy je nekryjí. Trh životního pojištění dospěl do stádia, kdy potřebuje velké změny a my chceme od začátku udávat jejich směr,“ říká Jindřich Lenz, spoluzakladatel Mutumutu. „Naším cílem je, aby klienti sami rozuměli tomu, na co jsou pojištění. K tomu slouží jednoduché pravidlo – Mutumutu vyplácí rentu, pokud nemůžete ze zdravotních důvodů sami vydělávat,“ dodal.

Jasná pravidla a krytí rizik, která jinde nepojistí

Životní pojištění od Mutumutu má pouze osm jasných výjimek, které ukazuje hned na první straně webu. Je transparentní a jednoduché. Pojistné podmínky, kterým Mutumutu říká Příručka k pojištění, mají jen na šest stran popsaných běžně velkým písmem.

V případě invalidity vyplácí Mutumutu měsíční rentu, narozdíl od dosud běžné jednorázové částky. Pojištěný tak ví, že po dobu sjednaného pojištění bude každý měsíc dostávat příjem, který mu pomůže pokrýt jeho výdaje. Nestane se mu tedy, že po utracení jednorázové velké částky skončí bez prostředků. Stejně tak Mutumutu kryje výpadek příjmů způsobený nemocí nebo úrazem. Peníze přitom pojišťovna vyplatí bez zbytečných formalit v případech, kdy klient nemůže pracovat 60 a více dní.

Klienti jsou pojištěni nejen na fyzické úrazy a nemoci, ale také na riziko invalidity i pracovní neschopnosti z důvodu psychických nemocí. To v případě pracovní neschonosti neřeší žádná jiná pojišťovna na trhu. Stejně tak pojištění nové generace od Mutumutu pokryje i stále častější případy bolestí zad.

Podle online průzkumu společnosti Ipsos pro Mutumutu má životní pojištění 47 procent lidí ve věku od 18 do 65 let. Průzkum také zjistil, že 58 procent respondentů pravidelně sportuje. Nejvíce se věnují cyklistice, plavání a běhu, přičemž nejpravidelnější sportovci jsou plavci, z nichž každý druhý chodí do bazénu minimálně 3x týdně. Dvě třetiny z více než tisícovky dotázaných jsou nekuřáci.

Newsletter