Služba myTimi se rozšiřuje i do firemního sektoru a zákazníkům z řad společností a podnikatelů nabízí marketingové služby, které jsou nyní její hlavní specializací. Služby virtuálního asistenta pro řešení úkolů z různých oblastí mohou zákazníci využívat i nadále. Kromě toho si však u myTimi nyní mohou firmy objednat služby grafiků, webových designérů, copywriterů, specialistů na sociální sítě, SEO, zákaznickou podporu a mnoho dalšího.
U veřejnosti se firma myTimi zapsala jako tým virtuálních asistentů, kteří za zákazníky řeší papírování na úřadech, dokážou zařídit rezervaci do jakékoliv restaurace, zpracovat rešerši i cestovatelský itinerář nebo třeba vybrat nejvhodnější dárek k narozeninám. Postupně však firma své portfolio rozšířila také o marketingové služby a nabízí tak alternativu ke klasickým marketingovým agenturám. Nově nabízí služby takzvaných chytrých marketingových (virtuálních) asistentek a asistentů. Přerod je reakcí na stav trhu, kde se myTimi stává dostupným a efektivním řešením pro malé a střední podniky. „V současnosti je prostředí marketingových agentur nastaveno spíše pro velké korporace. My však věříme, že i malé a střední podniky si zaslouží mít přístup ke kvalitním marketingovým službám, a tak jsme se rozhodli jim nabídnout tuto možnost finančně dostupných služeb, které přináší výsledky,” vysvětluje Jan Skovajsa, spolumajitel a CEO z myTimi.
V nabídce myTimi je nyní:
- příprava strategie, positioning a volba trakčních kanálů;
- správné nastavení marketingového mixu;
- správa sociálních sítí;
- správa newsletterů a jejich vyhodnocování;
- copywriting;
- komplexní online marketing;
- grafický design – tvorba loga, vizitky, webové stránky, letáky, POS materiály;
- tvorba webových stránek;
- online výkonnostní marketing (SEM);
- optimalizace pro vyhledávače (SEO);
- a další služby dle domluvy.
„Marketingové služby tvoří aktuálně asi 50 % poptávky našich klientů, dalších 30 % je péče o zákazníky a pouze 20 % jsou klasické služby virtuálních asistentů v původním smyslu. Přesměrovat takto naši firmu byl velký krok, ale nelitujeme, protože vidíme, že jdeme správným směrem. Jen od srpna 2019 firma vyrostla o více než 300 %, což je pro nás neuvěřitelný úspěch,“ říká Jan Skovajsa, spolumajitel a CEO myTimi.
Jednoduché a efektivní služby
Poskytování marketingových služeb začíná u myTimi zjištěním požadavků klienta, revizí dosavadní marketingové strategie, následnou konzultací firemních procesů a návrhem odhadované ceny. Po vzájemném odsouhlasení se tým odborníků pustí do práce. V případě potřeby dodatečných konzultací se odborníci z myTimi s klientem schází a projednávají další podrobnosti. Služby myTimi jsou zaměřeny zejména na výsledky a efektivitu vydaných prostředků. Výsledky práce jsou průběžně vyhodnocovány, aby byla spolupráce efektivní pro obě strany a klient dosahoval svých marketingových cílů.