myTimi míří do firemního sektoru. Nově nabízí marketingové služby

Služba myTimi se rozšiřuje i do firemního sektoru a zákazníkům z řad společností a podnikatelů nabízí marketingové služby, které jsou nyní její hlavní specializací. Služby virtuálního asistenta pro řešení úkolů z různých oblastí mohou zákazníci využívat i nadále. Kromě toho si však u myTimi nyní mohou firmy objednat služby grafiků, webových designérů, copywriterů, specialistů na sociální sítě, SEO, zákaznickou podporu a mnoho dalšího.

U veřejnosti se firma myTimi zapsala jako tým virtuálních asistentů, kteří za zákazníky řeší papírování na úřadech, dokážou zařídit rezervaci do jakékoliv restaurace, zpracovat rešerši i cestovatelský itinerář nebo třeba vybrat nejvhodnější dárek k narozeninám. Postupně však firma své portfolio rozšířila také o marketingové služby a nabízí tak alternativu ke klasickým marketingovým agenturám. Nově nabízí služby takzvaných chytrých marketingových (virtuálních) asistentek a asistentů. Přerod je reakcí na stav trhu, kde se myTimi stává dostupným a efektivním řešením pro malé a střední podniky. „V současnosti je prostředí marketingových agentur nastaveno spíše pro velké korporace. My však věříme, že i malé a střední podniky si zaslouží mít přístup ke kvalitním marketingovým službám, a tak jsme se rozhodli jim nabídnout tuto možnost finančně dostupných služeb, které přináší výsledky,” vysvětluje Jan Skovajsa, spolumajitel a CEO z myTimi.

V nabídce myTimi je nyní:

  • příprava strategie, positioning a volba trakčních kanálů;
  • správné nastavení marketingového mixu;
  • správa sociálních sítí;
  • správa newsletterů a jejich vyhodnocování;
  • copywriting;
  • komplexní online marketing;
  • grafický design – tvorba loga, vizitky, webové stránky, letáky, POS materiály;
  • tvorba webových stránek;
  • online výkonnostní marketing (SEM);
  • optimalizace pro vyhledávače (SEO);
  • a další služby dle domluvy.

„Marketingové služby tvoří aktuálně asi 50 % poptávky našich klientů, dalších 30 % je péče o zákazníky a pouze 20 % jsou klasické služby virtuálních asistentů v původním smyslu. Přesměrovat takto naši firmu byl velký krok, ale nelitujeme, protože vidíme, že jdeme správným směrem. Jen od srpna 2019 firma vyrostla o více než 300 %, což je pro nás neuvěřitelný úspěch,“ říká Jan Skovajsa, spolumajitel a CEO myTimi.

Jednoduché a efektivní služby

Poskytování marketingových služeb začíná u myTimi zjištěním požadavků klienta, revizí dosavadní marketingové strategie, následnou konzultací firemních procesů a návrhem odhadované ceny. Po vzájemném odsouhlasení se tým odborníků pustí do práce. V případě potřeby dodatečných konzultací se odborníci z myTimi s klientem schází a projednávají další podrobnosti. Služby myTimi jsou zaměřeny zejména na výsledky a efektivitu vydaných prostředků. Výsledky práce jsou průběžně vyhodnocovány, aby byla spolupráce efektivní pro obě strany a klient dosahoval svých marketingových cílů.

O myTimi
Firma myTimi vznikla v roce 2017 a ve svých počátcích nabízela zejména služby virtuální asistence jedincům a firmám, kteří si zde mohli nechat zpracovat nejrůznější drobné úkoly jako vyřizování byrokracie na úřadech, rezervace v restauracích a hotelech, pořádání oslav a spoustu dalšího. Kromě těchto původních služeb začala firma myTimi v roce 2019 nabízet také marketingové služby, které nyní tvoří většinu jejích aktivit. CEO a spolumajitelem firmy je Jan Skovajsa, který celý projekt založil na základě svých vlastních potřeb delegovat nejrůznější úkoly, pracovat efektivně a šetřit tak čas.

Newsletter