Na co by neměli top manažeři zapomínat?

Przemyslaw Siuda má rozsáhlé zkušenosti s řízením sdílených center služeb. Na ostravské konferenci Leadership 4 the future poskytl serveru Roklen24 krátký rozhovor.

Jak nejlépe postavit polyfunkční servisní centrum pro globální společnosti?

Vybereme nějakou lokalitu, která nabízí hodně talentovaných lidí, Ta by typicky měla mít hodně mladých lidí schopných mluvit několika jazyky, dynamických a nažhavených se něco naučit. Všechno to zařídíte, vyrazíte do ulic a říkáte: ”Tvoříme novou firmu.” A oni přijdou.

Jak jednat s klienty z různých kulturních oblastí?

Musíte respektovat každou jednotlivou hodnotu. Musíte mít pochopení pro to, odkud pocházejí. A nad to všechno musíte chápat jejich cíle. Protože můžete skvěle rozumět jejich zemi a kultuře, ale nebudete vědět, kam chtějí dojít. Takže pochopení jejich cílů a potřeb je kritické.

Jaké máte tipy pro generální ředitele a další vysoké manažery?

Nebojte se ptát, nebojte se zkoumat a pořád se učte.

Newsletter