Nad očekávání nižší výsledek kvartálního vývoje amerického indexu výdajů na osobní spotřebu podpořil korekci dolarových zisků nad 1,0800 za euro. Z měn regionu je v zisku koruna a zlotý. Domácí měna se dostala pod 25,30 za euro.

Nejposlouchanějším rádiem byl od dubna do září Impuls

Nejposlouchanější rozhlasovou stanicí v Česku bylo ve druhém a třetím čtvrtletí Rádio Impuls. Počet jeho denních posluchačů se proti pololetí mírně zvýšil o 3000 na 969.000 lidí. Vyplývá to z aktuálního výzkumu Radioprojekt, jehož výsledky dnes zveřejnily agentury STEM/MARK a Median.

Na druhém místě zůstala i přes pokles o 19.000 posluchačů Frekvence 1 s 872.000 posluchači, na třetí místo se posunul Radiožurnál Českého rozhlasu, který posílil o 27.000 na 862.000 lidí. Evropa 2 se naopak po poklesu o 24.000 posluchačů na 835.000 propadla na čtvrté místo.

Největší obchodní rádiovou sítí zůstává Radiohouse společností Lagardere a Media Bohemia s podílem 51 procent, následuje Radio United se stanicemi jako Beat, Country Rádio nebo Kiss s 23,8 procenta a Český rozhlas, který má 23,1 procenta.

Týdenní zásah rádií poklesl o 0,8 procentního bodu na 84,4 procenta populace. Týdně rádia poslouchalo téměř 7,5 milionu Čechů. Lidé v průměru během týdne poslouchali 2,03 stanice.

Newsletter