Evropské i americké výnosy rostou. Dolar mírně silnější pod 1,0700 za euro. Koruna krátce zpevnila pod 25,20 za euro. Dnes část zisků odevzdala nad tuto hranici.

Nová sezóna, nový design. Campiri mění tvář a je svobodnější stejně jako dovolená s obytným vozem

Svoboda, variabilita a možnost žít si po svém. To jsou hlavní aspekty, které vyjadřuje nová vizuální identita online platformy Campiri. Ta přichází na trh s revolucí v odvětví půjčování karavanů a obytných vozů. Autor v návrhu vycházel především z inspirace kempovou kulturou a přírodou. „Karavaning rezonuje napříč společností a my chceme, aby komunita věděla, že náš brand není svázaný v jedné ustálené podobě. Že Campiri funguje jako komunikátor a může se neustále vyvíjet a posouvat dopředu a svobodně žít,“ říká Lukáš Janoušek, CEO Campiri. Rebranding tak zahrnuje nejen jedno stálé logo, ale celou řadu jeho variant spolu s doplňkovými ilustracemi, které lze libovolně přidávat či upravovat dle potřeby. Spolu s tím si Campiri připravilo také merch, jehož prostřednictvím chce docílit upevnění vztahů v komunitě.

„V návrhu jsem se nechal inspirovat karavaningem, kempingem a přírodou. Nechtěl jsem však vytvořit generické logo v podobě obytného vozu, a tak jsem se rozhodl pro trendy variantu písma, které v sobě slučuje organické a moderní tvary. Zároveň jsem však chtěl zachovat rustikálnost, aby design korespondoval s celým brandem. Doplňkové ilustrace jsou pak inspirovány poutnickými ‚cestovatelskými značkami‘, jež upozorňovaly na nástrahy cest. Úmyslně byly ponechány v hrubší podobě, aby navazovaly na původní vizuální formu,“ doplňuje Richard Šverčič, autor nové vizuální podoby Campiri.

Kravata je tabu

Pro Campiri svoboda patří mezi základní pilíře. Jedním z důvodů je samotný fakt, že obytné vozy lze považovat za hlavní představitele svobodného cestování. Zároveň je však svoboda pro Campiri důležitá i ve firemní filozofii. Jejím cílem je totiž být pro lidi službou a parťákem se stejnou vášní, kterou je nezávislé cestování. „Kravatu u nás člověk nepotká a chceme, aby si takový pocit ze setkání s námi odnesli i naši zákazníci a komunita, kterou se zápalem budujeme,“ dodává Janoušek.

Sustainable merch pro sustainable brand

Nedílnou součástí designu, který pro Campiri Richard Šverčič připravil, je také merch v podobě mikin, trik, kšiltovek či plecháčků. Jeho základní myšlenkou je vzájemné spojení cestovalské a karavanové komunity. A to nejen na cestách, ale i v každodenním životě. Umožní tak lidem se navzájem poznat a sdílet mezi sebou své dojmy z cest s Campiri. Výroba merche probíhá ve spolupráci s firmou Merch4U. Ta jako jedna z mála na českém trhu pracuje výhradně s materiály z organické bavlny, jež jsou nositeli certifikátů GOTS, Fair Wear a dalších.

„Udržitelnost je jedním z hlavních témat, na která se zaměřujeme. Ani v případě merche jsme nechtěli dělat výjimky, a proto jsme hledali firmu, která by byla schopna splnit naše požadavky. To se nám podařilo, ačkoli to v Česku není příliš snadné, a díky tomu máme merch podle svých představ. Vizuálně i z hlediska výrobního procesu,“ doplňuje Janoušek.

Campiri je webová platforma, která odstartovala revoluci v pronájmu obytných vozů. Jejím cílem je kompletně zdigitalizovat celý proces půjčování karavanů tak, aby se daly snadno rezervovat na pár kliknutí a dostaly se ke svým dočasným uživatelům rychle, hladce a bez potíží. Nabízí nejširší paletu obytných vozů a karavanů z půjčoven i od soukromých majitelů. Ambiciózní projekt Lukáše Janouška chce především inspirovat k udržitelnému způsobu cestování, které karavaning přináší, ale klade si také další velké cíle: podporu ekologických pohonů, rozvíjení sdílené ekonomiky a eliminaci negativních dopadů hromadného turismu na životní prostředí a lokální komunity. Platforma Campiri je určena všem, které baví nezávislé cestování, ale například i pro majitele vozů, kteří díky ní mohou svůj nevyužitý karavan jednoduše nabídnout k pronajmutí a vydělat peníze. www.campiri.cz

Newsletter