Novým manažerem pro marketing EVERLI je Oliver Fecko

Fecko přichází do Everli se silně mezinárodním backgroundem, v Everli chce aplikovat zkušenosti ze zahraničí na český a slovenský trh. Podílet se bude na dalším a rychlejším růstu EVERLI v ČR.

Oliver působil v 6 krajích Evropy, posledních šest let v Amsterdamu na pozici globálního manažera pro Philips. Rád přetváří potřeby spotřebitelů v inovativní a kreativní řešení ve formě služby nebo produktu. „Baví mě zpochybňovat status quo, zlepšovat stávající procesy a rozvíjet převratné nápady. Věřím v rozmanitost, konstruktivní zpětnou vazbu a netradiční myšlení,“ říká Oliver.

Zkušenosti má především s uváděním nových produktů na trh. Ve Philips měl na starost mimo jiné i řízení značky Saeco s orientací obnovu positioningu značky, řízení obchodu a portfolia nových produktů.

„Rozhodl jsem se připojit k tomuto rychle se rozvíjejícímu odvětví, protože hodnoty Everli jsou velmi podobné těm mým. Gigová ekonomika byla vždy něčím, co mě velmi zajímalo. Opravdu věřím v přístup zaměřený na spotřebitele, rozhodování na základě faktů, neustálé zlepšování a důkladné plánování. Budeme neúnavně pracovat na dalším a rychlejším růstu našeho podnikání v České republice, aby stále více lidem byly doručeny potraviny s láskou prostřednictvím Everli,“ říká Oliver Fecko, nový Marketing Manager Czech Republic Everli.

Je to už více než rok, kdy italský marketplace s potravinami Everli vstoupil na český trh s hlavním cílem: pomoci prodejcům potravin přejít se svými produkty do online prostředí. Od té doby si Everli vybudovalo své místo mezi ostatními online prodejci potravin na českém trhu.

O Everli

Misí společnosti Everli je pomoci lidem zjednodušit život při nakupování potravin. Společnost byla založena v roce 2014 a za pouhých 7 let se stala evropským lídrem mezi online tržišti s potravinami. Se sídlem v Miláně a pobočkami ve Veroně, Varšavě, Lyonu a Praze se tým rozrostl na více než 300 lidí a navázal partnerství s více než 100 obchodníky a FMCG společnostmi, obsluhuje tak více než 100 měst (60 v Itálii, 20 v Polsku, 16 v ČR a 10 ve Francii) a doručil více než 3 miliony objednávek. Služba pokrývá také menší města a oblasti s nízkou hustotou obyvatelstva, tedy místa, kde jsou služby online nakupování a doručení potravin stále vzácné, a nabízí tak rozsáhlý obchodní potenciál.

Newsletter