Novým obchodním ředitelem Lafarge Cement se stal Pavel Zdeněk

Zdroj: Lafarge, Pavel Zdeněk

Přední výrobce stavebních materiálů Lafarge Cement jmenoval Pavla Zdeňka novým obchodním ředitelem.

Pavel Zdeněk je absolventem Českého vysokého učení technického v Praze oboru ekonomika a obchod ve stavebnictví. V průběhu své profesionální kariéry prošel společnostmi jako Gfk/Icoma Research, kde působil jako senior account manager a poté pokračoval jako ředitel společnosti Soprema pro Českou republiku a Slovensko. Donedávna pracoval jako vedoucí divize ve 3M Česko, kde byl zodpovědný za oblast marketingu a prodeje průmyslových pásků a lepidel, především pro automobilový průmysl.

Jako obchodní ředitel Lafarge Cement, budou mými cíli především, posílení značky na českém trhu, zvyšování spokojenosti zákazníků v oblasti servisu, nových technologií a produktů. V neposlední řadě jedním z cílů je nacházení dalších možností růstu společnosti a jeho případné exekutivy,“ doplňuje Pavel Zdeněk.

Pavel je ženatý, otec tří dětí. Pokud mu zbývá volný čas, tráví ho aktivně. Miluje sport, především squash a nově našel zálibu v běhu.

O společnosti Lafarge

Akciová společnost Lafarge Cement patří už 120 let mezi renomované výrobce stavebních materiálů na českém i německém trhu. Klíčovým produktem společnosti Lafarge je Český čížkovický cement, který se vyrábí podle vylepšených receptur, a to vše za plnění přísných emisních limitů a norem k ochraně životního prostředí.

Firma je součástí skupiny LafargeHolcim, která je předním světovým dodavatelem stavebních materiálů a řešení, která slouží zedníkům, stavitelům, architektům a inženýrům po celém světě. Naše provozy vyrábí cement, kamenivo a beton, které se používají na stavební projekty od cenově dostupného bydlení a malých, místních projektů až po ty největší, technicky a architektonicky náročné infrastrukturní stavby.

S vedoucím postavením ve všech regionech zaměstnává LafargeHolcim přibližně 75 000 zaměstnanců v 80 zemích světa a má portfolio, které je rovnoměrně vyvážené mezi rozvíjejícími se a vyspělými trhy.

LafargeHolcim, která je největším producentem cementu na světě, oznámila ve čtvrtek 7. ledna převzetí amerického dodavatele střešních systémů Firestone Building Products, za kterého zaplatí 3,4 miliardy dolarů.  Jde o největší akvizici firmy za více než deset let.

Společnost bude moci díky převzetí těžit ze zvýšené poptávky po střechách, které vyrábějí solární elektřinu. Některá města, například San Francisco v Kalifornii, nyní požadují, aby nové budovy byly vybaveny solárními panely.

Akvizice je v souladu s naší strategií udržitelného rozvoje a urychlí náš závazek dosáhnout co nejdříve bezemisní budoucnosti. Prostřednictvím střech uniká z budov téměř 60% energie. Špičkové technologie značky Firestone, které zahrnují chlazení, zateplování, ochranu před vodou nebo zelené a solární systémy, jsou klíčovými součástmi udržitelného bydlení.

 

Newsletter