Obchod a marketing Aukra posílili Lysoněk a Trávníček

Nové Aukro se po přechodu na vlastní platformu stabilizuje a posiluje svůj obchodní a marketingový tým. Na pozici obchodního ředitele přichází specialista na multichannel Martin Lysoněk, online marketingové aktivity bude nově řídit Jiří Trávníček.

Pozici obchodního ředitele Aukra nově zastává Martin Lysoněk. V rámci své pozice se bude soustředit mimo jiné na rozvoj služeb pro C2C i B2C prodejce největšího českého online trhu. Se svým týmem bude mít na starosti hledání a rozvoj nových obchodních příležitostí a partnerství v Česku i v zahraničí.

Martin Lysoněk je specialistou na multichannel s více než desetiletými zkušenostmi. V minulosti řídil multichannelové aktivity firmy Baťa v Evropě a podílel se na vývoji a implementaci webu a e-commerce systémů.  

„Posláním našeho obchodního oddělení je především aktivní správa nabídky na Aukru, péče o stávající zákazníky, rozvoj nových kategorií a uzavírání nových partnerství. Budeme se věnovat tomu, aby prostředí Aukra bylo pro prodejce obchodně dostatečně atraktivní a férové,“ vysvětluje Martin Lysoněk, obchodní ředitel společnosti Aukro.

Na pozici Online Marketing Specialist nově působí Jiří Trávníček. Absolvent zlínské Univerzity Tomáš Bati má s online kampaněmi zkušenosti například z ČSOB nebo agentury Pria System. V Aukru bude mezi jeho priority patřit implementace a strategické řízení online marketingových aktivit, tvorba strategických a kreativních konceptů, výkonnostní marketing nebo webová analytika.

„Mou misí je rozvíjet online komunikační činnosti a performance aktivity, které Aukru pomohou vytěžit všechny příležitosti. K oživení značky nejen v online kanálech by měla přispět i nová brand strategie, která propojí veškerou komunikaci Aukra,” říká Jiří Trávníček.

Newsletter