Americké trhy jsou dnes otevřené. Obchodování je však zkráceno na dobu od 15:30 do 19:30 našeho času. Dolar drží ztráty proti euru. Procyklické měny v plusu, koruna dosáhla lehkého zisku, poté oslabila nad 26,15 za euro.

Ombudsmana ČEZ oslovilo už 6,5 tisíce zákazníků, vyhověl 752 z nich

Ombudsman Skupiny ČEZ, který před téměř devíti lety jako první v energetickém sektoru ČR začal sloužit zákazníkům, se dosud zabýval podněty 6 515 klientů.  Letos ho dosud oslovilo celkem 330 zákazníků. Nejvíce podnětů historicky směřuje do oblastí smluvních záležitostí a měření odebrané elektřiny.

Zájem o služby Ombudsmana Skupiny ČEZ, který před téměř devíti lety jako první v energetickém sektoru ČR začal sloužit zákazníkům, projevilo od počátku 6 515 klientů. Ombudsman opětovně přezkoumává případy klientů, kteří nebyli spokojeni s vyřízením své stížnosti či reklamace již dříve podané u příslušné společnosti Skupiny ČEZ. Doporučuje společnostem Skupiny ČEZ provedení změn v jejich postupech nebo přijetí nápravných opatření.

„Od zahájení činnosti v roce 2009 jsme vyhověli zákazníkům v 752 případech, což představuje více než 11 procent všech došlých podnětů. Průběžně zaznamenáváme rostoucí důvěru klientů i jejich povědomí o roli ombudsmana v rámci celkového zákaznického servisu Skupiny ČEZ,“ rekapituluje Josef Sedlák, Ombudsman ČEZ.

Ve prospěch zákazníka rozhodl letos ombudsman v případě 22 podání a vyzval příslušnou společnost Skupiny ČEZ, aby zákazníkovi vyhověla. Z toho v 16 případech šlo o uznání požadavku zákazníka příslušnou společností Skupiny ČEZ po projednání případu útvarem ombudsmana a společností. V šesti situacích použil Ombudsman ČEZ specifický přístup a zohlednil zejména sociální situaci podatele.

Největší množství řešených podání připadá dlouhodobě na oblasti smluvních záležitostí a reklamací měření, zálohy plateb, nebo poškozeného spotřebiče.

Tým ombudsmana se snaží řešit případy okamžitě a co nejdříve zákazníka vyrozumět. V téměř 95 % případů letos vydal ombudsman stanovisko ve lhůtě 30 kalendářních dnů. Převážná většina zákazníků (přes 80 %) kontaktuje Ombudsmana ČEZ prostřednictvím internetových stránek.

Newsletter