Tradiční formát televizní soutěže se stal předlohou pro první reklamu online pojišťovací služby RIXO.cz. Soutěž s názvem „Pojištění správně“ poukazuje na rozdíly mezi klasickým pojištěním a novou online službou.
RIXO.cz do světa vysílá jasnou zprávu o tom, jak chce, aby byla lidmi vnímaná. „Jsme první online službou svého druhu na českém trhu a potřebujeme, aby klienti pochopili, co jim nabízíme a v čem jsme jedineční,“ vysvětluje Ondřej Hlásek, CMO RIXO.cz a dodává: „Díky pokročilým technologiím umíme klientům zdigitalizovat jejich pojistné smlouvy, zkontrolovat a doporučit lepší. Jednou pro vždy tak budou mít ve svých pojistkách pořádek.“
Za kreativním nápadem a supervizí stojí agentura WMC Grey v čele s Davidem Sudou. „Když se řekne ‚pojistky‘, spoustě z nás naskočí husí kůže. RIXO.cz nás ale zaujalo svou jednoduchostí, se kterou všechny ty otravné a pracné záležitosti vyřeší za nás. Proto jsme se rozhodli ukázat, že s touto službou může být i řešení pojistek jednoduché. A věděli jsme, že musíme být zároveň hodně výrazní i jasně srozumitelní,“ shrnul kreativní ředitel David Suda. Celý koncept demonstruje jednoduchost služby RIXO.cz na formátu lehce absurdní televizní soutěže, ve které se zápolí v řešení problémů, které lidé při řešení pojistek zažívají.
Reklamu v produkci Armada Films režíroval zkušený Tomáš Řehořek. „Aby fungovala absurdita konceptu, cítil jsem, že hrdina musí být nesmělý sympaťák, který jakoby se v soutěži objevit tak trochu omylem,“ vysvětluje Tomáš Řehořek.
Koncept televizní soutěže „Pojištění správně“ postupně představí tři 30“ spoty, ve kterých díky aplikaci RIXO.cz vítězí nesmělý hrdina. Televizní část mixu dále doplní šestice 15“ spotů. Ty rozvíjí příběh moderátorky, která objevuje konkrétní výhody aplikace.
Reklama poběží v televizi (TV Prima) od května 2020. Kampaň se také objeví v online (soc. sítě, Youtube, PPC kampaně) a OOH.
Odkaz na reklamu: https://www.youtube.com/watch?v=EDvIDFCraT0