Originální vánoční dárek? Češi sází na vouchery na cestování

Vánoce jsou za dveřmi a s nimi přichází i období shánění dárků pro blízké okolí. Pokud nepatříte mezi ty, kteří nadšeně nadělují ponožky, drogerii či jiné lapače prachu, ale hledáte něco, co druzí opravdu ocení, zbystřete. Zážitkové dárky zažívají v posledních letech opravdový boom. Letos navíc přibývá Čechů, kteří se rozhodli následovat cestovatelský trend a svým blízkým nadělují vouchery, které se dají využít takřka na vše, co je spojeno s poznávání světa.

Materiálním dárkům pomalu, ale jistě odzvonilo. Když něco potřebujeme, většinou si to nejlépe vybereme právě my sami. Přesto se každoročně stáváme svědky opravdu nepovedených dárků, které sice nahlas pochválíme, ale rovnou od stromečku je odneseme do skříně, kde zůstanou minimálně do dalších Vánoc. Jak tedy vybrat dárek, který druzí ocení? Nejlépe tak, aby si ho do jisté míry, vybral obdarovaný sám.

 „Tento rok zaznamenáváme zvýšený zájem o vánoční vouchery na jazykové kurzy do zahraničí. V praxi to znamená, že si zájemce koupí voucher v libovolné finanční hodnotě a obdarovaný si následně vybere jazykový pobyt, který se mu líbí nejvíce a zbytek částky doplatí,“ říká Kristýna Hrůšová, manažerka portálu Study.cz. Takový dárek je určitě vhodný pro všechny, kteří si přejí zlepšit jazykovou vybavenost, ale nedaří se jim to v tuzemských podmínkách.

Pokud máte ve svém okolí nadšené cestovatele, kteří rádi objevují nové země a destinace, uděláte jim zajisté radost voucherem na cestování. Co si pod tím představit? Prakticky cokoliv. „Vouchery na cestování jsou mezi našimi zákazníky oblíbené, protože se sám obdarovaný může rozhodnout, kam poletí nebo kde bude na své cestě bydlet. Voucher lze využít i na poznávací zájezd, Eurovíkend, cestovní pojištění či vízové služby,“ říká Josef Trejbal, ředitel letenkového portálu Letuška.cz.

Se zvyšujícím se zájmem o cestování roste i jistota, že se svým blízkým trefíte voucherem do vkusu a uděláte jim nefalšovanou radost. Pokud patříte mezi vášnivé cestovatele, určitě se nebojte vašemu „Ježíškovi“ zmínit, že i vám by udělalo poznávání zahraničí radost. Pořizování vánočních dárků a jejich následné rozbalování tak může být konečně příjemná aktivita.

O společnosti ASIANA a portálu Letuška.cz
Společnost ASIANA byla založena v roce 1993. Její portál Letuška.cz byl spuštěn v roce 2001 jako první online prodejce letenek v České republice a střední a východní Evropě. Letuška.cz se stala prvním úspěšným start-up ve svém oboru v ČR, naučila Čechy nakupovat letenky přes internet. ASIANA patří rovněž mezi nejvýznamnější poskytovatele cestovních služeb pro korporátní klienty. Divize Eurpea.Travel se věnuje oblasti MICE. Organizuje eventy, konference, teambuildingové aktivity pro tuzemské firmy, nadnárodní korporace i zahraniční subjekty. Jazykové pobyty a studium v zahraničí ASIANA nabízí prostřednictvím portálu Study.cz.

Newsletter