Evropské i americké výnosy rostou. Dolar mírně silnější pod 1,0700 za euro. Koruna krátce zpevnila pod 25,20 za euro. Dnes část zisků odevzdala nad tuto hranici.

Petr Václavek povede globální marketing a komunikaci ARTSTAQ

Petr Václavek, bývalý Head of Digital & Social Media, Impact & Echo BBDO, Kuwait nastupuje po svém plánovaném návratu do České republiky od 1. října 2016 na pozici Vice President Global Marketing & Communications v technologickém startupu ARTSTAQ. V oficiálním oznámení o tom informoval CEO, ARTSTAQ, Jozef Bárta.
 
ARTSTAQ, se sídlem v Londýně, je unikátní globální burza pro investování do umění, která jako první na světě využívá principy  kapitálových trhů. Tato unikátní platforma bývá často označována jako „NASDAQ for Art“. Pomocí moderních technologii přináší na trh vyšší transparentnost a likviditu, zajišťuje sběr dat, nezávislé analýzy, rating a automatizovanou kotaci umělců a děl.
 
Petr Václavek před svým angažmá v Kuvajtu působil dlouhá léta v roli zakladatele a strategického partnera v české sociálně mediální agentuře Lemonade. Pracoval také jako Executive Director v Arc Worldwide, patřící do skupiny Leo Burnett, jež se později stala součástí sítě Publicis. Dále působil v celé řadě nadnárodních agentur, kde pracoval pro nadnárodní i lokální blue chip klienty. Petr také inicioval založení sekce integrovaných BTL agentur v Asociaci komunikačních agentur, jejímž byl prvním předsedou.
 
Ve své nové pozici bude mít Petr na starosti uvedení značky ARTSTAQ na globální trh s uměním a naplnění vize zakladatelů ‚Stát se novým standardem transparentnosti pro obchodování s uměním‘.

Newsletter