Evropské akcie padají, futures amerických rostou. Výnosy rostou na obou stranách Atlanitku, Dolar po krátkém zpevnění k 1,600 za euro obrátil do ztráty. Koruna v zisku pod 25,30 za euro.

Pipedrive a mluvii a další spojili síly v rámci platformy Spojujeme Česko bojující proti COVID-19

Nástroj pro zvyšování prodejů Pipedrive, který přináší obchodníkům efektivní CRM platformu, poskytl svou aplikaci v rámci projektu  bojujícímu proti nákaze. Je jím nově spuštěný web pro nabídky a hledání pomoci Spojujeme Česko, jehož formuláře jsou na Pipedrive napojené. Pomáhá také technologie call centra mluvii, která díky úzké integraci do Pipedrive umí sjednotit i hlasovou komunikaci a přiřadit ji ke správným kontaktům. S automatizací procesů, která ušetří čas, pomáhá Integromat. Partnery projektu jsou kromě zmiňovaných také Nula advisory a Dáváme.cz, kteří poskytli zaměstnance k nastavení řešení a proškolení uživatelů.

„V krizových situacích je důležité nejen pomáhat, ale také pomoc správně cílit. Obě platformy, Spojujeme Česko i callcentrum tísňové linky, naráží na stejný problém. Zaznamenávají spousty dotazů, nabídek a poptávek, ale chyběl jim systém, jak s nimi pracovat. To je oblast, na kterou se specializujeme, a mohli jsme v ní proto efektivně pomoci. Jsem rád, že jsme se mohli opřít o naše české partnery z Nula advisory a Dáváme.cz, kteří pomohli i se zaškolením v práci s daty, s leady, jejich importem, tříděním i párováním. Tedy rozdělit například, jaká pomoc je připravena a co je třeba sehnat či udělat. Díky registraci hovorů můžeme snadno dohledat další informace, čímž se práce značně zpřehlední,” říká Tomáš Řehoř, manažer vývoje Pipedrive.

„Od spuštění platformy se do ní registrovalo nebo zapojilo přes 500 firem. A toto číslo každým dnem roste, zájem je obrovský. Náš tým funguje tak, že jednotlivé subjekty propojujeme případ od případu. Je to v současné době efektivnější způsob než otevřené tržiště, které bychom výhledově také rádi spustili. Individuální přístup nám však umožňuje odhalit případné duplicity nebo podvodné nabídky, které se zde bohužel také objevují,“ říká generální ředitel CzechInvestu Patrik Reichl.

K datům je přístup odkudkoli, umožní i práci z domova

Další výhodou zavedení CRM řešení od Pipedrive je dostupnost dat prakticky odkudkoli, callcentrum tak může fungovat i vzdáleně, bez nutnosti připojení na interní databázi. Zaměstnanci mohou bez problémů pracovat z domova. V současnosti se jedná o tým přibližně 10 lidí pracujících pod Ministerstvem průmyslu a obchodu ČR.

Spojujeme Česko propojuje firmy i se státem

Tým projektu Spojujeme Česko je složený ze zástupců agentury CzechInvest, ministerstva průmyslu a obchodu a ministerstva zdravotnictví. Za podpory Svazu průmyslu a dopravy pomáhá v boji proti Covid-19, a to i po ekonomické stránce. Vznikl jako reakce na novou situaci, která vytváří i zcela nové potřeby a kapacity, jak na straně státu, tak na straně trhu.

Projekt propojuje firmy i stát během nouzového stavu, kdy na straně státu dochází k akutní potřebě rychlého nákupu specifických materiálů a naopak na straně firem k potřebě jednotného sběrného místa takových nabídek. Mnoho výrobců změnilo portfolio svých výrobků, aby se zapojili do rychlého řešení vážné situace a zároveň naplnili své kapacity výrobou. Portál jim dokáže zprostředkovat obojí – kontakt se státem i s dalšími firmami prostřednictvím webového formuláře. Nabízet a poptávat lze jakékoliv produkty, služby nebo technologie, které mohou významným způsobem přispět ke zvládnutí pandemického šíření viru COVID-19.

Více o Pipedrive

Pipedrive je přední nástroj na řízení prodejů a první platforma, která je orientovaná na obchodníka. Pomáhá mu držet pracovní postup a soustředit se na aktivity, které jsou pro něj důležité. Vznikl v roce 2010 a ke svojí práci ho využívají obchodní týmy z více než 90 000 firem po celém světě. Pipedrive vznikl v Estonsku a pobočky má v Dublinu, Lisabonu, Londýně, New Yorku, Praze, Tampě/St. Petersburgu, Tallinnu, v Tartu a nově také díky akvizici Mailigenu v Rize. V České republice má tým 25 lidí, z toho 17 vývojářů a dalších specialistů.

O mluvii

Mluvii je plně digitální call centrum odbavující telefony, emaily, chaty, FB Messenger a Whatsapp. Mluvii používají call centra společnosti O2, Home Credit, ČSOB nebo innogy. Rozvoji platformy napomáhá také spolupráce se startupovým akcelerátorem Bolt Start Up Development a.s. , který spadá pod operátora O2.

O Integromat

Integromat automatizuje procesy, které děláte ručně. Propojuje aplikace, přenáší a transformuje data. To vše neustále 24 hodin denně, bez nutnosti Vašeho zásahu. Pouze nastavte, co má dělat a nechte ho pracovat za Vás.

Newsletter