Pipedrive uvádí nástroj Campaigns. Usnadní správu kampaní a posílí spolupráci mezi marketingovými a obchodními týmy

E-mailový marketing v byznysovém světě neztrácí na významu. Naopak. V roce 2020 činily příjmy z něj 7,5 miliardy dolarů a do roku 2023 by měly globálně překročit hranici 10 miliard dolarů, uvádí server Statista.com. Společnost Pipedrive, která vyvíjí komplexní CRM platformu pro efektivní řízení prodejů, nově uvedla nástroj Campaigns. Ten usnadní marketingovým a obchodním týmům správu e-mailových kampaní, a tím i efektivnější spolupráci. Uživatelům přinese lepší personalizaci, automatizaci rutinních úkonů nebo analytiku. Obchodníkům nabídne lepší pohled na jejich data, pomůže se segmentací zákazníků a nabídne šablony pro lepší upoutání pozornosti u zaslaných e-mailů.

„Spolupráce obchodních a marketingových týmů je více než kdy předtím zásadní pro efektivní prodej. Nástroj Campaigns poskytuje uživatelům centralizované místo pro správu marketingových kampaní, od vytváření marketingových e-mailů a jejich rozesílání odběratelům až po dokonalý přehled o veškerých datech – v reálném čase a na jednom místě. Uživatelé tak snáze dosáhnou plnění obchodních cílů a úkolů napříč týmy,“ říká Michal Smetana, vedoucí české pobočky Pipedrive.

Nástroj Campaigns je dostupný v rámci marketplace Pipedrive. Zahrnuje nástroj pro tvorbu e-mailových kampaní, segmentaci kontaktů a analytiku. Pomáhá tak obchodním specialistům lépe porozumět zákazníkům a jejich preferencím. Umožňuje třídit kontakty podle kritérií, jako je datum odeslání e-mailu, reakce příjemce, jeho odběratelský status a spousty dalších. Rovněž obsahuje intuitivní editor e-mailů s řadou přednastavených šablon, takže uživatelé nepotřebují znalost HTML, nastavení API ani designu. Dále si mohou vybrat písma, vložit gify, přidat obrázky, odkazy na sociální sítě a další prvky.

„Malé a střední firmy, jež jsou hlavními zákazníky Pipedrive, obvykle nemají know-how a prostředky na design a testování e-mailového marketingu. Přitom i do této oblasti přichází řada trendů, jako jsou multimédia, dark mode, stále silnější personalizace, uživatelsky generovaný obsah i přizpůsobení pro širokou škálu zařízení. Nástroj Campaigns je navržen tak, aby jej mohli využívat marketingoví a obchodní specialisté bez znalosti kódu,“ dodává Michal Daněk, design manager Pipedrive.

Nástroj Campaigns přináší:

  • Nástroj pro tvorbu kampaní: kromě nastavení kampaní nabízí rovněž elegantní, přizpůsobitelné e-mailové šablony zaměřené na výkon (množství prokliků).
  • Sjednocení dat v rámci jedné platformy: podpora prodejních a marketingových týmů – CRM platforma je centrálním uzlem pro generování kontaktů na potenciální zákazníky. A to z veškerých kanálů, včetně e-mailového marketingu.
  • Jednotnou databázi: obsahuje seznam kontaktů s možností hromadného importu; uchovává všechny interakce se zákazníky ze strany prodejních a marketingových týmů na jednom místě bez nutnosti manuálního exportu a importu dat.
  • Možnosti cílení: filtrování kontaktů pro přesnější segmentaci publika.
  • Funkce Insights: přehledy zapojení publika v kampani v reálném čase.
  • Automatizaci e-mailového marketingu: pomůže nastavit plně automatizovanou kvalifikaci potenciálních zákazníků a pravidelné notifikace pro budování vztahů se zákazníky.

Pipedrive je přední nástroj pro řízení prodejů a první platforma, která je orientovaná na obchodní a marketingové specialisty. Těm pomáhá držet pracovní postup a soustředit se na aktivity, které jsou pro ně důležité. Startup byl založen v roce 2010 v Estonsku a pobočky má v Tallinnu, Tartu, Lisabonu, Londýně, New Yorku, Praze, Tampě/St. Petersburgu, Dublinu, díky akvizici Mailigenu v Rize a v Berlíně. Pipedrive ke svojí práci využívají obchodní týmy z více než 100 000 firem po celém světě. V České republice má tým 43 lidí, z toho 28 vývojářů a dalších IT specialistů.

Newsletter