V souvislosti s krizovými opatřeními přijatými vládami České republiky a Slovenské republiky uzavře až do odvolání skupina AXA Česká republika a Slovensko z preventivních důvodů své pobočky na území České republiky a Slovenska, aby v této vypjaté situaci přispěla svou měrou k potřebě omezení fyzického kontaktu mezi lidmi. Klienti mohou s AXA komunikovat ONLINE odkudkoliv. Stačí k tomu chytrý telefon, tablet nebo počítač a připojení k internetu. Využít mohou tyto online nástroje:
Osobní účet Moje AXA
Úhrada platby? Změna kontaktních údajů na smlouvě? Výpis investic nebo kopie smlouvy? V aplikaci Moje AXA naleznou klienti všechny důležité informace a dokumenty ke svým smlouvám. Stačí se přihlásit na https://moje.axa.cz
Hlášení pojistných událostí
Klienti mohou hlásit pojistné události online. Urychlí tím jejich zpracování a získají přehled o průběhu jejího šetření. Stačí se přihlásit na https://www.axa.cz/skody-a-pojistne-udalosti/
E-podatelna
Klienti mohou posílat potřebné dokumenty online. Stačí je naskenovat nebo třeba vyfotit mobilním telefonem a jednoduše nahrát do aplikace E-Podatelna. Dokumenty jsou v AXA během pár sekund a ihned může začít jejich zpracování. Dokumenty lze nahrávat zde – https://online.axa.cz/epodatelna
V případě potřeby mohou klienti AXA kontaktovat svého finančního poradce emailem nebo telefonicky, respektive AXA linku na čísle +420 292 292 292 nebo na emailu info@axa.cz .