Procter & Gamble věnoval produkty pro seniory v domovech Českého červeného kříže

Společnost Procter & Gamble spojila v době koronavirové pandemie své síly s Českým červeným křížem a věnovala více než 100 000 kusů produktů, které budou určeny především na pomoc seniorům, matkám s dětmi a dalším potřebným v sociálních a zdravotních zařízeních provozovaných a zřizovaných Českým červeným křížem.

„Především situace seniorů je v tuto chvíli velmi problematická. Kvůli zvýšenému riziku si nemohou dojít na běžný nákup, jejich blízcí je nemohou chodit navštěvovat a jsou tak plně odkázáni na personál domovů. Proto jsme velmi uvítali produktovou podporu od Procter & Gamble, která nám pomůže zvládnout zvýšené nároky na hygienické standardy v zařízeních a pečovat o osobní hygienu klientů,“ oceňuje Miroslava Jirůtková, vedoucí Programového oddělení Úřadu Českého červeného kříže.

Yvette Krubl, manažerka korporátní komunikace Procter & Gamble, shrnuje: „Jakmile jsme se dozvěděli o situaci ohrožených skupin, okamžitě jsme se začali zajímat, jak bychom jim mohli pomoci. Naše produkty jsou součástí každodenního života spotřebitelů, pomáhají jim starat se o domácnost a udržovat ji čistou. A stejně by tomu mělo být i v této době. Po celém světě jsme vyčlenili množství produktů, které postupně věnujeme ve spolupráci s našimi partnery těm nejohroženějším skupinám. Vážíme si a obdivujeme, jak Český červený kříž v této krizi, ale nejen během ní, pomáhá potřebným.“

Mezi darovanými produkty je především Jar pro čisté nádobí, prací prostředky Ariel a Lenor na praní lůžkovin a dalších tkanin a přípravek Mr. Proper na dezinfekci povrchů. Další dotace, v kterých nebudou chybět plenky Pampers, nebo dámské potřeby Always, Naturella, Discreet a Tampax, zamíří do azylových domů Českého červeného kříže pro matky s dětmi. Rakovnickému spolku Českého červeného kříže věnovala továrna P&G Rakona roušky a dezinfekci na ruce.

O společnosti Procter & Gamble
P&G se svými prověřenými, kvalitními a předními značkami slouží spotřebitelům po celém světě. Její portfolio zahrnuje značky Always®, Ambi Pur®, Ariel®, blend-a-dent®, blend-a-med®, Discreet®, Gillette®, Gillette Venus®, Head & Shoulders®, Herbal Essences®, Jar®, Lenor®, Naturella®, Old Spice®, Oral-B®, Pampers®, Pantene® a Tampax®. P&G působí v přibližně 70 zemích světa. Pro novinky a informace o společnosti P&G a jejích značkách navštivte stránku http://www.pg.com.
O Českém červeném kříži
Český červený kříž je jednou ze 191 národních společností Mezinárodního hnutí Červeného kříže a Červeného půlměsíce. Jako hlavní spolek s celorepublikovou působností je partnerem veřejné správy pro oblast sociální, zdravotní a humanitární. V současné době má téměř 17 000 členů a dobrovolníků. Mezi základní programové činnosti ČČK patří výchova obyvatelstva ke znalosti poskytování první pomoci, propagace a oceňování bezpříspěvkového dárcovství krve, poskytování sociálních služeb či pořádání rekondičních pobytů pro děti i pro seniory. ČČK v neposlední řadě působí jako další složka IZS a poskytuje pomoc v případě mimořádných událostí.

Newsletter