Reshoper nabídne 100 stánků a poradí s podnikáním

 

Už v úterý 29. ledna odstartuje druhý ročník e-commerce veletrhu pod názvem Reshoper. Loni jej navštívilo v jediný den téměř 3 000 lidí, letos je očekávání o třetinu vyšší a Reshoper má tak ambici stát se opět největší českou akcí pro e-shopy. Nabídne 100 vystavovatelů, konzultace zdarma od celkem 14 poradců, přidruženou odbornou konferenci i večerní program s hvězdami českého standupu. Začínajícím podnikatelům bude radit s nápadem Podniknito!. Speciální program připravili také hlavní partneři Seznam.cz, Shoptet a Heureka.

“Během jednoho dne a na jednom místě můžete vyřešit všechny překážky, které vám stojí v cestě vašemu online podnikání. Více než stovka vystavovatelů nabídne svá řešení a nástroje, poradci pak zdarma své odborné know-how. To vše ve společnosti podobně nadšených podnikatelů,” říká Eva Knirschová, ředitelka Reshoperu, která v loňském roce uspořádala první český e-commerce veletrh ve spolupráci s Jindrou Fáborským, zakladatelem Marketing Festivalu. První ročník navštívilo téměř 3 000 lidí, letos by chtěli účast o třetinu zvýšit.

Veletrh svou velikostí nabízí unikátní příležitost pro e-commerce profesionály i začínající e-shopaře – 100 stánků umožní najít dodavatele veškerých potřebných služeb, a to od logistiky přes marketing, grafické služby či například platební brány až po samotnou technologickou platformu. Kromě stánků Seznamu.cz nebo Podniknito!, mohou návštěvníci čerpat rady například u Heureky, kde dozví, jak s její pomocí mohou podpořit další růst svého e-shopu.

Další unikátní příležitosti zlepšovat své podnikání v e-commerce světě nabídnou odborné konzultace od celkem 14 českých specialistů, kteří budou návštěvníkům k dispozici zdarma. Mezi ty nejznámější experty, kteří budou pomáhat návštěvníkům s jejich byznysem, patří například UX designér Honza Kvasnička s tématem zvyšování výkonu e-shopů, nebo e-commerce konzultant Jirka Chomát, který se podělí o know-how v oblasti marketingu a podnikání na internetu obecně.

Součástí veletrhu je zároveň placená konference. Na ní se budou probírat témata pro zkušenější e-shopaře, kteří chtějí nad rozvojem svého internetového obchodu přemýšlet dlouhodobě a strategicky. Například CEO Dataweps, Jan Mayer, prozradí, jak strategicky přistoupit k pricingu (a vyhnout se tak zániku), přičemž svoji přednášku obohatí i o unikátní studii cenotvorby českých e-shopů. O tom, jak nastavit byznys strategii pro konkurenceschopný e-commerce projekt, pak promluví Dalibor Cicman, který založil a řídí e-shop GymBeam, aktuálně působící na 7 trzích, s růstem v trojciferných číslech a letošními odhadovanými tržbami na úrovni miliardy korun.

Protože celodenní akce bývají náročné, závěr dne bude odlehčený. Večer totiž vystoupí známí stand-up komici se Stand-up Factory. Pětice známých jmen – Luděk Staněk, Jiří Charvát, Martin Jirman, Jiří Jakima a Lucie Macháčková – má zároveň velmi barvité zkušenosti se světy marketingu a podnikání.

Reshoper proběhne 29. ledna 2019 v pavilonu PVA EXPO PRAHA, vstup na veletržní část je zdarma, vstup na konferenční část 2.990 KČ bez DPH. O významu celé akce svědčí i trojice hlavních partnerů – Seznam.cz, Shoptet a Heureka.

 

Newsletter