ŠKODA připravila zvýšená hygienická opatření v autorizovaných servisech – chrání zákazníky i zaměstnance

V návaznosti na nařízení vlády ČR a aktuální situaci se stále postupující pandemií koronaviru, přijaly autorizované servisy ŠKODA zvýšená hygienická opatření. Jejich cílem je minimalizovat zdravotní riziko pro zákazníky i zaměstnance a nadále poskytovat plnohodnotný, kvalitní servis s využitím ŠKODA Originálních dílů a předepsaných servisních i opravárenských postupů. Většina autorizovaných dealerství nabízí zákazníkům dezinfekci interiéru ozonem.

„Naší snahou je zajistit mobilitu v České republice, to znamená stále dodávat zákazníkům plnohodnotný servis. Proto jsme přijali sérii kroků, které mají za cíl minimalizovat osobní kontakt a zachovat plnou škálu servisních služeb,“ říká Karel Starý, vedoucí Servisních služeb ŠKODA AUTO Česká republika. „Chtěl bych tímto poděkovat všem partnerům za podporu a jejich nasazení v této mimořádné situaci,“ doplňuje Karel Starý.

Pro zákazníky jsou na webových stránkách jednotlivých servisních partnerů přehledně k dispozici telefonní čísla a emailové kontakty, přes které je možno se do servisu objednat. Pracovníci příjmu po dohodě se zákazníkem naplánují návštěvu servisu tak, aby byl na nezbytné minimum omezen kontakt s dalšími zákazníky v prostorách servisu. Klientské zóny servisů ŠKODA jsou v současné situaci upraveny tak, aby bylo možné při příjmu vozu v maximální míře dodržovat nařízení vlády a doporučení hygieniků k omezení přímého kontaktu a dodržování doporučených odstupů.

Bezpečí zákazníků i pracovníků servisu má absolutní prioritu, proto jsou k dispozici služby, jejichž cílem je minimalizovat případné ohrožení. Patří mezi ně dezinfekce vozu před a po servisním úkonu a další kroky, které chrání zákazníky i zaměstnance autorizovaných servisů. ŠKODA AUTO také vydala doporučení, která směřují k nejvyšší možné úrovni hygienických standardů, včetně průběžného čištění a dezinfekce kontaktních ploch i dílenského vybavení. „Jsme si plně vědomi závažnosti situace a děláme vše proto, abychom zákazníkům v maximální možné míře bezpečně zpřístupnili veškeré služby autorizované servisní sítě ŠKODA. Jakkoli se některé jednotlivé kroky zpracování zakázek v této době liší od standardních procesů, jsou naši autorizovaní partneři připraveni za zvýšených hygienických opatření poskytovat služby v plném rozsahu, včetně například pneuservisu a sezonního uskladnění pneumatik,“ říká Karel Starý.

Dočasné procesní změny samozřejmě zahrnují, stejně jako při příjmu vozu, omezení přímého kontaktu i při předání automobilů zpět zákazníkům. Pokud to je možné, preferují autorizované servisy ŠKODA bezhotovostních formy platby. Pro maximální komfort a bezpečí nabízejí autorizované servisy ŠKODA rozšířené služby dezinfekce klimatizace. Dezinfekci výparníku a vedení okruhu ventilace lze provést dezinfekčním sprejem, nebo lze realizovat hloubkovou dezinfekci celého systému i interiéru vozu specializovaným plynným dezinfekčním přípravkem či ozonem, k čemuž autorizované servisy ŠKODA využívají účelové vysokovýkonné vyvíječe. Ozonové čištění likviduje veškeré viry, bakterie, či plísně a pomáhá i odstranit nepříjemné pachy v interiéru. Jeho použití je schválené i pro astmatiky a alergiky. Celá řada servisních partnerů nabízí i službu „Pick-up & delivery“, tzn. vyzvednutí vozidla u zákazníka a zpětné doručení po opravě. O dostupnosti rozšířených služeb se zákazníci mohou informovat telefonicky či e-mailem u jednotlivých servisních partnerů ŠKODA.

„V plném rozsahu zůstávají v platnosti programy výhod pro majitele vozů starších čtyř let. Dostupnost cenově výhodných dílů Economy není nijak omezena, zákazníci mohou samozřejmě nadále využívat i program Šeková knížka,“ upřesňuje Karel Starý. Například na předsezonní výměnu brzdového obložení, tlumičů pérování či spojky tak lze uplatnit 20% slevu na díly i práci k jejich výměně. Více informací zde.

ŠKODA AUTO
› letos slaví 125. výročí od svého založení v roce 1895, v období počátků individuální mobility, a je tak jednou z nejstarších dosud aktivních automobilek na světě, › v současnosti nabízí zákazníkům 9 modelových řad osobních automobilů: CITIGO, FABIA, RAPID, SCALA, OCTAVIA, SUPERB, KAMIQ , KAROQ a KODIAQ,
› v roce 2019 dodala zákazníkům celosvětově 1,24 milionu vozů, › od roku 1991 patří do koncernu Volkswagen, jednoho z globálně nejúspěšnějších automobilových výrobců. ŠKODA AUTO v koncernovém svazku samostatně vyrábí a vyvíjí vedle vozů také komponenty jako motory a převodovky,
› provozuje tři výrobní závody v České republice; vyrábí v Číně, Rusku, na Slovensku a v Indii, většinou prostřednictvím koncernových partnerství, dále také na Ukrajině a v Kazachstánu ve spolupráci s lokálními partnery,
› zaměstnává celosvětově zhruba 42 000 pracovníků a je aktivní na více než 100 trzích, › v rámci Strategie 2025 prochází transformací od výrobce automobilů k „Simply Clever společnosti nabízející nejlepší řešení mobility“.

 

Newsletter