Slevomat spouští dlouhodobou podporu českým startupům PUSH

Slevomat připravil speciální projekt, který má pomoci zviditelnit nadějné české startupy. Nese název PUSH a soustředit se bude na podporu českých produktů, které přináší neotřelé nápady či inovativní přístupy v oblasti zdraví, ekologie, trendů a dlouhodobé udržitelnosti. Mezi prvními se představí například slámová brčka We-Straw, nebo menstruační kalhotky Snuggs.

“Chceme je pomoci dostat k zákazníkům a případně i k investorům. Na trhu je už mnoho výrobků, ať už nových, nebo již několik let existujících, ale pořád ještě nejsou známí pro širokou veřejnost,” přiblížila myšlenku “akcelerátoru” ředitelka Slevomatu Marie Havlíčková s tím, že součástí spolupráce je i poradenství. “Nové projekty často ocení pomoc s cenotvorbou, marketingovou propagací, komunikací značky, nastavením spolupráce se spedičními službami, a klíčový pro jejich dalších rozvoj je feedback zákazníků na jejich produkty. Naše zkušenosti s téměř deseti lety na trhu jim mohou pomoci,” dodala Havlíčková.

Mezi prvními projekty, které se na stránkách Slevomatu představí, bude například Dogsie. Ten založili před třemi lety dva pražští vysokoškoláci, kteří přišli s nápadem na pravidelné balíčky pro majitele psů. Obsahují nejen zdravé pamlsky, ale i hračky pro čtyřnohé mazlíčky. Dogsie také na český trh uvedlo první vlastní udržitelnou dobrotu, dentální pamlsek Himalájská tyčka, vyráběnou z belgického mléka z volného chovu. Himalájská tyčka se navíc balí s minimem obalového materiálu, který se zároveň používá opakovaně.

Mezi dalšími se představí například menstruační kalhotky Snuggs. Ty díky speciálnímu materiálu nahrazují klasické vložky či tampony, pohodlné jsou přitom jako klasické kalhotky. Obdobně ekologický záměr má také We-Straw, který přichází se 100% přírodními brčky ze slámy, což znamená, že se zpracovávají z již vyrostlého žita.

Jak bude spolupráce fungovat? Slevomat kromě poradenství marketingově jednotlivé projekty podpoří, nabídne jim speciální propagaci v rámci samostatné kampaně Push a nabídky zároveň doplní o obsahové články představující jednotlivé projekty. Síla firmy je v tom, že má velký dosah na zákazníky. Její stránky patří mezi nejnavštěvovanější v ČR s denní návštěvností přesahující 300 000 lidí. “Chceme projektům nabídnout naši podporu, naše know-how a možnost, aby se o jejich činnosti dozvědělo co nejvíce lidí,” dodala Havlíčková.

Newsletter