Výběr nemovitosti patří k jednomu z nejdůležitějších životních rozhodnutí. Jakým způsobem k němu přistupují mileniálové, tedy generace dospívající na přelomu tisíciletí? Odráží se v jejich způsobu myšlení stále se zrychlující digitální doba, ve které se narodili, dospívali, případně vystudovali a nastoupili do prvního zaměstnání? A dají se z jejich chování, životních postojů a formy sebeprezentace vyvodit nějaké obecné závěry, nebo je tato generace příliš neuchopitelná?
Na tyto otázky odpovídá realitní kancelář LEXXUS, která se dlouhodobě zabývá analýzou chování tzv. generace Y na rezidenčním trhu. Ta se sice zdá názorově roztříštěná, většinu jejích zástupců však charakterizuje optimismus, liberální myšlení a poměrně velké sebevědomí. Chtějí si plnit své sny, ale často jednají impulsivně a jejich iluzorní představy se střetávají s realitou – např. právě při výběru nového bydlení či žádosti o hypoteční úvěr.
Mileniálové: generace digitální éry nebo sebevědomé individuality?