STRV je podle globální platformy Clutch devátou nejlepší B2B firmou na světě. Česká společnost se také zařadila mezi nejlepší vývojáře ve čtyřech odvětvových žebříčcích

Česká technologická společnost STRV se zařadila na deváté místo v prestižním žebříčku 1 000 nejlepších poskytovatelů B2B služeb na platformě Clutch, která se specializuje na výzkum B2B dodavatelů. Zároveň STRV obsadilo přední místa ve čtyřech odvětvových kategoriích. Česká společnost byla ohodnocena jako nejlepší vývojář aplikací pro Android, druhé místo získala v žebříčku webových vývojářů a třetí místa získala mezi vývojáři pro iPhone a vývojáři mobilních aplikací obecně.

„Deváté místo z tisíce nejlepších poskytovatelů B2B řešení je něco neskutečného. Jsem rád, že po loňském čtrnáctém místě se dokážeme stále posouvat a zlepšovat. Zisk pódiového umístění v oborových kategoriích je pak vysvědčením naší dlouholeté práce. A k tomu zařazení na přední místa hned ve čtyřech kategoriích. Tyto výsledky jsou pro nás obrovské povzbuzení a utvrzení v tom, že odvádíme špičkovou práci. O to více si ceníme toho, že je žebříček vyhodnocován i na základě zpětné vazby od zákazníků. Pevně věříme, že to je důkaz, že jsou s našimi produkty spokojeni i naši klienti, což je ve výsledku to nejdůležitější. Těžko bychom si tak mohli přát lepší hodnocení,“ komentuje výsledek nově zveřejněných žebříčků Lubo Smid, CEO STRV.

Clutch je přední americkou společností specializující se na B2B dodavatele. Jejím cílem je pomáhat firmám najít nejlepší B2B služby pro jejich potřeby. Jako součást své činnosti každoročně sestavuje žebříčky nejlepších dodavatelů B2B řešení. Těm vévodí žebříček nejlepších 1 000 firem, které na své platformě Clutch sleduje. Dále vytváří odvětvové žebříčky pro 15 kategorií, které mimo jiné zahrnují cloud computing, poskytování managed services, big data, software development, web development a další. Podkladem pro sestavování žebříčků je mimo jiné detailní zpětná vazba od klientů, postavení na trhu a minulé úspěchy.

STRV je technologická společnost se zaměřením na design a vývoj softwarových produktů. Její know-how využívají klienti od startupů po firmy z žebříčku Fortune 500, převážně v USA. Od založení v roce 2004 uvedla společnost na trh stovky digitálních produktů a řešení pro své klienty a stejně tak dokázala spustit několik vlastních úspěšných her a aplikací.

Newsletter