STRV oživuje své eventy pro tech komunitu pod názvem Next Level Talks. První se zaměří na fenomén NFT, ukážou se na ní Metaversal i Decentraland

Česká technologická firma STRV oznámila nové exkluzivní eventy s názvem Next Level Talks. Ty navážou na v minulosti pořádané populární akce Silicon Valley Insights. První akce pod novým brandem Next Level Talks se odehraje 28. dubna na půdě designových kanceláří STRV v pražském Karlíně. S hlavním tématem NFT – Beyond the Buzzword se akce zaměří na fenomén nezaměnitelných digitálních tokenů a vystoupí na ní odborníci jak z STRV, tak ze společností Metaversal a Decentraland. Na skutečný potenciál NFT se podívají z několika různých úhlů včetně zábavního, videoherního a uměleckého průmyslu. Akce začíná v 19:00 přímo v kancelářích STRV a naváže na ni after-party ve střešním baru Scrollbar. Standardní vstupenky vyjdou návštěvníky na 299 Kč, se vstupem na after-party pak na 499 Kč. Akce bude dostupná také online za 99 Kč. Vstupenky jsou k zakoupení zde.

V STRV věříme, že geniální produkty vždy vzejdou z geniálních nápadů, a na ty narazíte díky networkingu a konverzacím s talentovanými lidmi z různých oborů. Jedná se o nástupce našich dřívějších akcí Silicon Valley Insights. Nyní cítíme, že je správný čas zase českou tech komunitu nakopnout, a tak akci obnovujeme pod novým názvem Next Level Talks. Technologie a startupy už totiž dlouho nejsou výsadou jen Silicon Valley,“ oznámil návrat akcí od STRV Lubo Smid, CEO STRV.

Videohry, investice a metaverse – NFT jsou všude

První akce Next Level Talks se zaměří na NFT a jejich potenciál pro využití v reálném světě. Prvním talkem večera bude využití digitálních tokenů ve videoherním průmyslu, do kterého posluchače uvedou spoluzakladatelé STRV Martin Šťáva a Pavel Zeifart. Ti budou poprvé veřejně diskutovat o nové hře z dílny STRV – Scavenger Landu. V té budou hrát NFT poprvé důležitou roli coby digitální collectibles. Cílem bude je sbírat, vyměňovat a obchodovat, čímž hra přesáhne mimo zábavu také na trh s tokeny. Šťáva a Zeifart budou diskutovat o tom, jaké výzvy implementace NFT do hry přináší, jak je řeší při vývoji Scavenger Landu a jak chtějí zajistit, aby si hru užili i běžní hráči.

Dalším hostem a řečníkem bude Yossi Hasson, CEO a spoluzakladatel společnosti Metaversal, spolu s projektovou manažerkou Micaelou Bottari. Tato společnost spolupracuje se světovými tvůrci na integraci NFT do jejich projektů a pomáhá firmám využít NFT pro obohacení jejich značek. Třetí vystoupení bude v režii Martina Sokola, GMM společnosti Decentraland. Firma se specializuje na 3D virtuální prostředí Metaverse a má za sebou svůj první virtuální Fashion Week. Tato diskuze se tedy zaměří na módní průmysl a jeho propojení s NFT ve virtuální realitě.

„NFT se pomalu ale jistě dostaly do celé řady odvětví i mimo technologický průmysl. Prvotní bublina zájmu ve sféře digitálního umění již splaskla a je načase se podívat, jak lze NFT využít také v jiných oblastech a reálných projektech, kde bude cítit jejich dopad. Kde mohou být opravdu užitečné. Chceme tento fenomén více přiblížit a rozšířit znalost o tokenech v povědomí vývojářů, byznysmenů i obyčejných uživatelů, kteří s nimi přijdou do styku. To vše od lidí, kteří tomu rozumí,” říká Lubo Smid.

Networking pro všechny

Akce začíná 28. dubna od 19:00 hodin a k dispozici jsou tři typy vstupenek. Základní vstupenka za 299 Kč účastníky dostane na samotnou akci do Pražských kanceláří STRV, exkluzivní vstupenka za 499 Kč k tomu přidává ještě afterparty ve Scrollbaru na střeše budovy, kde budou mít šanci pro neformální networking. Akce také bude streamována online, vstupenka do virtuálního prostoru účastníky vyjde na 99 Kč. Více informací naleznete na oficiálních stránkách akce.

Kromě networkingových akcí obnovuje STRV také vzdělávací program Academy pro talentované vývojáře a programátory. Různorodé vzdělávací bloky jsou zaměřeny na jednotlivé platformy, pro které STRV vyvíjí aplikace, a umožní účastníkům projít intenzivní kurzy pro nováčky i pokročilé se zacílením na například ekosystém Android, iOS, frontend a backend. Součástí programu jsou také mentoringové lekce od seniorních vývojářů z STRV, networking a trénink soft skills. Veškeré informace zájemci o STRV Academy naleznou na webu STRV.

STRV je tým softwarových designérů a vývojářů. Při svém založení v roce 2004 se společnost soustředila exkluzivně na budování partnerské sítě v USA a postupně se podle dat portálu Clutch vyvinula v globálního lídra na trhu a zařadila se mezi 1 % nejlepších B2B firem na světě. STRV stojí za řadou webových i mobilních aplikací a AI/ML řešení pro partnery z rozličných odvětví – od startupů po korporace. Mezi tyto partnery patří například ClassDojo, Microsoft, Barry’s, The Athletic, MedMen a stovky dalších. V roce 2018 označila poradenská firma Deloitte a médium The Financial Times STRV jako druhou nejrychleji rostoucí evropskou firmu. Tým více než 190 lidí se vedle klientských projektů soustředí také na vlastní produkty pod značkou STRV Labs.

Newsletter