Ublížil vaší firmě koronavirus? Virtuální asistent jí pomůže postavit se na nohy

V posledních týdnech to na mnoha místech vypadá, jako kdyby se zeměkoule přestala otáčet. Nemoc si nevybírá a stejně tak dopady vládních opatření. Vážně postižena jsou mnohá odvětví napříč průmyslovým i obchodním sektorem. Proč mají virtuální asistenti i v těchto bouřlivých časech navrch? Disponují totiž jedinečnými přenositelnými schopnostmi: pracovat s jakýmkoli druhem podnikání, na jakémkoli místě na světě.

Přizpůsobit se

V lepším případě vás právě probíhající pandemie a opatření zavedená pro její zmírnění vůbec nepostihly. Tím lépe, máme za vás radost. Možná se teď ale právě nacházíte v nepříjemné situaci a potřebujete urgentní praktickou pomoc. I přes veškerý chaos je důležité zachovat si „obchodní mozek“, efektivně využívat svůj čas, a hlavně se přizpůsobit momentální nepřívětivé situaci.

Virtuální asistenti z týmu myTimi se zaměřují na malé a střední podniky, které byly pod tíhou událostí posledních týdnů nuceny rychle se aklimatizovat v novém obchodním prostředí a přehodnotit pilíře svého podnikání. Prostřednictvím chytrého marketingu jim přivádí nové klienty, a navíc nahrazují jejich zaměstnance a dostávají je tak do režimu variabilních nákladů místo fixních. To jim nechává větší manévrovací prostor v nejisté situaci.

„V současnosti je prostředí marketingových agentur nastaveno spíše pro velké korporace. My však věříme, že i malé a střední podniky si zaslouží mít přístup ke kvalitním marketingovým službám, a tak jsme se rozhodli jim nabídnout tuto možnost finančně dostupných služeb, které přináší výsledky,” říká o nabídce služeb Jan Skovajsa, spolumajitel a CEO z myTimi.

A s čím vám tým virtuálních asistentů může pomoci?

  • Příprava strategie, positioning a volba marketingových kanálů
  • Správa sociálních sítí
  • Copywriting – produktové popisky, blogové články, newslettery
  • Grafický design – tvorba loga, vizitky, webovky, letáky, POS materiály
  • Tvorba webových stránek
  • Online výkonnostní marketing (SEM)
  • Optimalizace pro vyhledávače (SEO)
  • Navolávání databází
  • Zákaznická podpora
  • Administrativa, kurýrní služby, správa CRM atd.

Silná pozice

A z jakých důvodů jsou virtuální asistenti v současné situaci tak silnými hráči?

Jedním z nich je bezesporu poměrně velká diverzita oborů, ve kterých se svými klienty spolupracují. V případě, že koronavirová krize postihla jedno odvětví, je velká pravděpodobnost, že klientská základna z jiného odvětví zůstala nedotčena a bude potřebovat jejich dovednosti.

Další silnou stránkou virtuální asistence je flexibilní obchodní model, který se na rozdíl od jiných průmyslových a technologických odvětví dokáže velmi rychle přizpůsobit aktuální situaci. Virtuální asistent vám může pomoci, aniž byste vyšli z domu. To, že od začátku nabízí svoji službu online, je výhoda, která mu přináší mnoho benefitů a upevňuje pozici. Ve své podstatě se pro něj totiž nic nemění.

A nezapomeňme zmínit to nejdůležitější na závěr – klienti udělají vše, co je v jejich silách, aby své podnikání zachránili. A virtuální asistenti vědí, jak jim mají pomoci.

Newsletter