Umění poctivé ševcoviny: Vasky čeká 360° kampaň, limitované kolekce i spolupráce s Preciosou

I přes veškeré překážky spojené s covidovou dobou, které musela zlínská obuvnická značka Vasky tento rok překonávat, se zdárně etabluje na českém trhu. Vasky prodali už 100 000 párů obuvi a z jejich interních výzkumů vyplývá, že značku zná už třetina české populace. Za dosavadními úspěchy stojí píle a energie, což dokazují i plány na letošní podzim. Vůbec poprvé se rozhodli do komunikačního mixu zařadit venkovní reklamu v Praze a Brně. Podruhé míří Vasky do televize, tentokrát s reklamou „Umění poctivé ševcoviny“. Plánují také zcela nové kolekce a netradiční spolupráce s dalšími českými firmami, jako je Preciosa.

Poznejte umění poctivé ševcoviny

Podzimní 360° kampaň ukazuje, že Vasky navazují na dlouholetou obuvnickou tradici. Ševcovina je umění. Stejně jako má v orchestru každý hudebník svou nezastupitelnou roli, která spolu s ostatními vytváří symfonii, tak i ve zlínské dílně každý švec svojí úlohou přispívá k poctivým kvalitním botám, u kterých všichni ví, kdo a kde je vyrobil. „Každý krok výroby bot má své opodstatnění a dohromady tvoří umělecké dílo. Protože se nám minulý rok televizní reklama osvědčila, rozhodli jsme se pro ni i letos. Cílem celé 360° kampaně je rozšířit naši cílovou skupinu a zvýšit povědomí o značce,” vysvětluje Kamila Frolíková, marketingová ředitelka Vasek.

Limitovaná kolekce s absolventy Baťovy školy a nové střihy

U příležitosti 88. výročí Klubu Absolventů Baťovy školy práce Vasky připravili limitovanou edici Hillside ABŠ 88, která je ztělesněním umění ze Zlína. Tato limitovaná kolekce farmářek v modré kůži se znakem Absolventů Baťovy školy práce je dostupná ve velikostech 35 až 48 a je v prodeji pouze 6 dní, a to do 26. září.

Mezi bestsellery u Vasek patří oblíbené farmářky a také dámské Lydie. Na podzim Vasky přichází s jejich novou verzí. Mají vyšší podešev a díky hrubšímu vzoru na podrážce méně kloužou. Další změnou je zapínání na zip. Nové modely jsou nepromokavé a odolnější vůči vlhkosti.

Kolaborace s Preciosou

Dvě české značky, které navazují na tradici ikonických řemesel – obuvnictví a sklářství, se propojují a společně posouvají hranice technologií a designu. Společnost Preciosa přichází s inovací, a to křišťálem Spike Cone, který je možné aplikovat na různé předměty včetně bot. „Jsme vděční, že si Preciosa pro prezentaci svého nového produktu vybrala právě Vasky a společně můžeme světu prezentovat nový křišťál na třech modelech sliponů Leny. Kvalita a řemeslné zpracování jsou základními kameny naší značky, a proto je pro nás spolupráce s Preciosou, která to má stejně, tak atraktivní,” popisuje Václav Staněk, zakladatel Vasek. Ve spolupráci s Preciosou Vasky vytvořili ještě další dva páry farmářek, které mají v plánu v tomto roce vydražit a výtěžek věnovat na dobrou věc. První společná kolekce dostupná i pro zákazníky by měla vyjít v první půlce příštího roku.

Newsletter