VEKRA v pololetí navýšila tržby o 15 % na 750 mil. Kč

Trh s okny se zotavuje. Značka VEKRA Okna zrealizovala zakázky za první pololetí letošního roku v objemu téměř 750 milionů korun, což je oproti stejnému období roku 2017 nárůst o více jak 15 procent.

„Trh jako celek rostl zhruba o pět procent, podíl značky VEKRA se nyní pohybuje okolo 20 procent,“ odhaduje současný český okenářský trh generální ředitel VEKRA Jan Tušl.

„Trh se profesionalizuje. Ubývá staveb svépomocí a rostou zakázky prostřednictvím stavebních firem. Zároveň cítíme, že zájem koncových uživatelů o kvalitní bydlení, a tedy i kvalitní okna, roste. Drtivá většina našich klientů se zajímá nejen o pořizovací náklady, ale i kvalitu, provozní náklady a životnost oken VEKRA. Už jen menší část trhu preferuje cenu před kvalitou,“ dodal Tušl.

VEKRA má pozici vedoucího českého výrobce oken, dveří a další techniky s více než 25letou tradicí. Prioritou VEKRA je zaměření na kvalitu a široký výběr. Strategií VEKRA je poskytovat integrovanou službu od výběru přes montáž až po údržbu. V ČR má deset velkých showroomů a dalších 50 poboček.

Newsletter