VIA Outlets otevírají obchody a restaurace v Lisabonu

Společnost VIA Outlets zahájila otevření 35 nových obchodů a restaurací ve Freeport Lisboa Fashion Outlet nedaleko Lisabonu.  Modernizace přivedla do centra nové prémiové značky, a proto je očekáván významný nárůst celkového počtu návštěvníků. Tyto rozsáhlé práce představují další fázi programu VIA Outlets, který zahrnuje investici více než 200 milionů EUR, určenou na inovaci 11 subjektů svého portfolia, které patří mezi tři největší outletové řetězce na prosperujícím evropském trhu.

Calvin Klein Jeans & Underwear, Elisabetta Franchi, Furla a Timberland jsou mezi novými mezinárodními módními značkami, které otevírají své obchody v centru města Alcochete, 30 minut jízdy autobusem z Lisabonu přes slavný most Vasco da Gama, rozprostírající se na řece Tagus. I šperky Tous, stejně jako tašky a doplňky značky Tumi již převzaly nové obchodní jednotky ve Freeport Lisabon Fashion Outlet, kde společnost VIA Outlets rozšířila i nabídku dětského oblečení a domácích potřeb.

Duncan Agar, generální ředitel společnosti VIA Outlets, uvedl: „K top značkám posilujícím prémiovou nabídku značkové módy ve Freeport Lisboa Fashion Outlet přibyly nově také Carolina Herrera, Hugo Boss, Escada, Armani Outlet a Tommy Hilfiger. Viděli jsme, jak cílené investice v rámci investičního programu famózně uzavírají kruh: zdokonalení celkového vzhledu a atmosféry centra, doplněné vylepšenými službami na místě i hostujícími programy, zvyšuje počet zákazníků a prodeje našim partnerským značkám. V příštím roce se v našem lisabonském centru zaměříme na zvýšení prodejů o více než 20 %.“

Již 80 % nového prostoru bylo pronajato tak, aby centrum o rozloze 35 777 m² nyní disponovalo více než 130 obchody a restauracemi. Le Creuset, Starbucks, Elisabetta Franchi a Tumi zde otevírají své první outletové obchody v Portugalsku a spojují se tak s významnými značkami Coach, Hackett a Swarovski, které si centrum také vybraly pro svůj debut na portugalském outletovém trhu.

Zásadní inovace společnosti VIA Outlets ve Freeport Lisaboa Fashion Outlet umožnily vznik tzv. severní čtvrti, kde se kolem nového náměstí vytvořila skupina gurmánských restaurací, přičemž nový vzhled dostal i vstup do centra. Všechny budovy byly „oděny“ do jasnějšího a odlehčeného barevného stylu. Dodavatelé použili materiály z místních zdrojů, takže dlaždice (azulejos), dřevo i kovové povrchy určené na fasády jsou v souladu se stavebními styly daného regionu. Nový pohled na centrum zahrnuje také veřejné prostranství, kde vznikl „Praça do Elétrico“, park v lisabonském stylu s dlážděnými chodníky a replikou slavné městské tramvaje č. 28.

Agar dodává: „Chceme, aby byl Freeport Lisaboa Fashion Outlet nejlepší nákupní destinací v Lisabonu, aby se naši hosté vraceli zpět za příjemnými zážitky i velkým výběrem prémiových značek. Kromě vytvoření nejatraktivnějšího prostředí chceme do jejich paměti otisknout i reálnou zkušenost s

poskytováním služeb v té nejvyšší kvalitě. Naší ambicí je stát se jedním z hlavních cílů pro mezinárodní návštěvníky Lisabonu během jejich pobytu.“

Lisabon je jednou z pěti destinací v Evropě, kde nejrychleji roste počet mezinárodních návštěvníků, kteří zůstanou pouze na jednu noc (2009-2016), jak uvádí Index světových destinací společnosti Mastercard. Provozovatel služby TAX FREE, společnost Global Blue, zařadil město na sedmou příčku nejlepších nákupních destinací, určených mezinárodním turistům cestujícím po  Evropě. V loňském roce portugalský kapitál přilákal 4 miliony zahraničních návštěvníků. Popularitu získal zejména mezi obyvateli Brazílie a Číny.

Freeport Lisaboa Fashion Outlet je již pátým centrem, které VIA Outlets transformovalo v rámci programu modernizace. Ten začal ve Fashion Arena Prague Outlet v České republice, následovaly Landquart Fashion Outlet ve Švýcarsku, Batavia Stad Amsterdam Fashion Outlet v Nizozemí a Mallorca Fashion Outlet ve Španělsku. Prodeje značkového zboží ve čtyřech zrekonstruovaných centrech VIA Outlets za prvních 9 měsíců roku 2017 meziročně vzrostly o více než 15 %, čímž překonaly silný 10% růst v rámci celého portfolia společnosti ve stejném období.

Strategie VIA Outlets se zaměřuje na získávání center, které vykazují potenciál na zvýšení růstu nájemného. Tento potenciál VIA Outlets naplňuje prostřednictvím cílených investic, zkušeností v oblasti správy nemovitostí,  mezinárodních marketingových aktivit a především díky výběru lokalit, kde svá centra  alokuje. VIA Outlets se při tomto výběru zaměřuje především na spádové oblasti, které jsou atraktivní z pohledu mezinárodního turismu a mají tudíž potenciál přilákat zájem zahraničních turistů. Dalšími outlety, které budou zahrnuty do plánu modernizace VIA Outlets, jsou centra v Gothenburgu ve Švédsku, v polské Wroclawy, Zweibrückenu v Německu, Seville ve Španělsku, v portugalském Portu a norském Oslu.

Newsletter