Zákazníci Zásilkovny si budou moci nově vyzvednout zásilky v AlzaBoxech

Alza.cz v rámci mimořádné situace historicky poprvé pustí do svých AlzaBoxů další subjekt – Zásilkovnu. Od dnešního dne jí poskytne stovky volných slotů tak, aby její zákazníci měli větší možnost vyzvednout své zásilky. Počet propůjčených schránek se bude zvyšovat, v průběhu dvou týdnů se plánuje rozšíření na více než 100 AlzaBoxů napříč celou Českou republikou.

První pilotní balíčky si zákazníci Zásilkovny budou moci vyzvednout v Praze na deseti místech – v Praze 8 v Kauflandu, ÚAN Florenc a na Invalidovně, dále pak v Galerii Fenix, v BB Centru, na Nádraží Libeň, v Horních Počernicích, v Globusu v Čakovicích a také v Hloubětíně. Do pilotního seznamu je zařazena také jedna Prodejna budoucnosti, a to na Praze 4 v ulici Antala Staška.

„Ačkoli jedeme v Alze momentálně v mimořádně náročném režimu, vše je zařízeno tak, aby naši zákazníci tuto výpomoc vůbec nepocítili, respektive naopak využili synergii z toho plynoucí,“ uvedl Jan Moudřík, ředitel expanze a facility a doplnil: „V nejbližších týdnech očekáváme zásilku dalších několika stovek AlzaBoxů, jimiž chceme naši síť maximálně posílit. I proto Zásilkovně můžeme nabídnout pomocnou ruku a výhledově počet slotů rozšířit na stovky dalších AlzaBoxů, což znamená prostor pro tisíce balíčků denně.“

„V Zásilkovně se snažíme udělat maximum pro to, abychom zásilky zákazníků doručili včas a zachovali co nejvyšší standard služeb, na který jsou zvyklí. Bohužel, situace vzhledem k okolnostem není vůbec jednoduchá. Aktuálně posilujeme vlastní síť doručení na adresu, ale hledáme i další smysluplná řešení, proto pomoc technologické jedničky na trhu vnímáme velmi pozitivně s tím, že si naši zákazníci budou moci své zásilky vyzvednout bezkontaktně. Cena služby bude stejná, jako jsou zvyklí z ostatních výdejních míst Zásilkovny,“ uvedla Simona Kijonková, zakladatelka a spolumajitelka Zásilkovny, CEO holdingu Packeta a dodala: „Zákazník si možnost vyzvednutí svého zboží v AlzaBoxu jednoduše vybere přímo v aplikaci nebo na webu tak, jak je zvyklý.“

Firmy shodně apelují na zákazníky, aby své zboží vyzvedávali co nejdříve a uvolnili tak schránky pro další zájemce. Stále jde o nejoblíbenější bezkontaktní a bezpečný způsob vyzvedávání objednávek.

Newsletter