Ze skladu do celého světa. DigitalniDoba.cz pomáhá českým firmám prosadit se online

Digitální agentura advertia digital, logistický startup Skladon a EXPANDO společně vytvořili ambiciózní projekt, který pomůže digitalizovat byznys výrobcům, dodavatelům nebo velkoobchodům, kteří byli doposud bytostně závislí na retailu. DigitalniDoba.cz jim přitom pomůže s celým procesem, tedy včetně marketingu, správy objednávek nebo logistiky. Firmy se tak mohou dostat rychle k online zákazníkům v České republice i zahraničí.

DigitalniDoba.cz chce vyplnit díru na trhu a nabídnout řešení zahrnující skladování zboží, dopravu, tvorbu e-shopu, marketing i případnou expanzi. Své řešení nabízí všem maloobchodníkům, výrobcům, dodavatelům i velkoobchodům prakticky bez ohledu na povahu jejich produktů.

„Zdigitalizovaná nabídka je obzvlášť v současné době pro tyto firmy otázkou přežití. Spousta z nich se ale takového přechodu obává. Nutno říct, že oprávněně, protože bez zkušeností je to často velmi drahá střelba naslepo,“ popisuje Matouš Králík, COO advertia digital.

Přestože je projekt čerstvý, už má za sebou i první výsledky. Mezi ty patří digitalizace byznysu tuzemské společnosti CIPA gastro, která už téměř 30 let zásobuje exkluzivními potravinami z celého světa restaurace a hotely po celém Česku a Slovensku. S nápadem už jsme oslovili i několik dalších firem. Startujeme spolupráci například se Swatch, Certinou, patentovanou českou kosmetikou Sein nebo českým výrobcem hudebních nástrojů Strunal Schönbach,” říká za DigitalniDoba.cz marketingový stratég Daniel Votruba.

V novém projektu spojily své síly tři tuzemské firmy z různých oblastí digitalizace byznysu. Fulfillmentové centrum Skladon zabezpečuje v projektu celý logistický proces počínaje příjmem zboží, skladováním, automatizovaným příjmem objednávek, jejich vychystání, zabalení i odeslání zákazníkům do celého světa pomocí nasmlouvaných dopravců za výrazně výhodnější ceny. Skladon se zároveň stará i o reklamace a vratky.

Jeho služeb využívají například brněnští Skinners, prodejce balíčků pro psy Dogsie nebo český výrobce outdoorového oblečení Kilpi. Do rozvoje Skladonu nedávno investoval fond Fazole ventures, za kterým stojí i miliardář Pavel Bouška.

Advertia digital je pražská agentura na pomezí strategického digitálního marketingu a business consultingu, kterou před sedmi lety založil Honza Borýsek. Jeho tým má zkušenosti s projekty na více než 15 trzích a mezi jejich klienty patří například Dermacol, Leo Express, ŠKODA AUTO Digilab, Tipsport, Tezenis, ABB, Koscom a desítky dalších.

V rámci platformy DigitalniDoba.cz poskytne advertia své know-how k postavení e-shopu na míru a jeho propojení s logistikou i prodejem. Zároveň se postará o to, aby se firmy a jejich produkty co nejlépe dostaly k zákazníkům. Postará se o vizuální identitu, kampaně a celkový růst značky. Také připraví komplexní dlouhodobou marketingovou strategii od výzkumu až po následnou exekuci.

Třetím členem projektu je Expando Adama Kurzoka, který má 15 let zkušeností z e-commerce. Expando pomáhá už řadu let prosadit se produktům a firmám s pomocí globálních tržišť či eshopů do zahraničí.

V projektu DigitalniDoba.cz má na starosti napojení nového e-shopu na marketplaces jako je např. Amazon, eMag, ale také Mall nebo Alza, čímž zásadně urychlí prezenci produktů na novém trhu.

 

Newsletter