Americké výnosy na začátku týdne rostly. Dolar krátce oslabil nad 1,1550 za euro, poté část ztrát smazal. Koruna krátce zpevnila pod 25,00 za euro. Proti dolaru nabrala zisky pod 21,80.

Bláznivá hra s Kulišáky spojuje děti s hokejem

Věrnostní akce se stále populárnějším systémem odměn za nákup má nyní v Česku opravdu bláznivou podobu. Může za to neuvěřitelně hravá a zároveň komplexní kampaň před mistrovstvím světa v ledním hokeji, kterou uvedl oficiální partner českého hokeje, společnost Kaufland Česká republika. Začátek byl nastaven na 6. dubna, kdy odstartoval koncept s hokejovými postavičkami Kulišáky. V podstatě jde o oživlé čepice – kulichy, které jsou „na hlavu“, přičemž headline kampaně zní: „Kulišáci jsou hokejová pětka úplně na hlavu!“

„Opravdu jsme chtěli se společností Kaufland Česká republika přinést pozitivní vibrace, úsměvy a trochu radosti do domácností po celém Česku. Zábavný plyšový hračkářský gang je super cool zboží pro hokejové fanoušky. Zároveň je to skvělý způsob, jak ukázat TM Czech Hockey Federation a BPA sport marketing a.s. a přitáhnout pozornost mladé generace k hokeji,“ uvedl Daniel Abrahám, CEO International Effectivity Group. „Přišli jsme s nejrozsáhlejší vícevrstvou kampaní, jakou jsme kdy vytvořili, zaměřenou na mládež, sportovce, rodiny a skalní české hokejové fanoušky. Týmu se podařilo rozvinout působivou kampaň, která zahrnuje speciální produktové spoty, stejně jako prvky, o kterých jsem ani nevěděl, že existují,“ dodává vtipně D. Abrahám.

Sběratelská mánie už více než týden hýbe prodejnami Kauflandu. Mechanika je jednoduchá a odzkoušená – sbírají se body za nákup, díky kterým zákazník získá jednoho z pěti Kulišáků výhodněji. Autoři kampaně však tento systém dotáhli ještě dále. I cílenými TV spoty se speciálním, na míru zkomponovaným Kulišongem oslovují děti a teenagery, a to nejen jako fanoušky, ale také jako budoucí sportovce. Kulišong si fanoušci mohou pouštět také na běžně dostupných streamovacích platformách a na sociálních sítích (Spotify, Apple, Amazon, Tidal, TikTok, YouTube, Deezer, Musicmatch, Pandora, Shazam atd.).

Kaufland Česká republika je partnerem celého spektra českého hokeje, a to nejen toho profesionálního. Kulišáci přitáhnou pozornost mladé generace ke sportu. Právě proto mají jednotlivé postavičky pečlivě zvolená jména tak, aby symbolizovaly jednoduchou hokejovou terminologii. Obránci Body a Manty, gólman Puky, centr Buly a útočnice Fofra. Kulišáci mají svou webstránku kulisacinahlavu.cz, kde si fanoušci mohou zmixovat svou vlastní verzi Kulišongu – Kulišáci jsou přece úplně na hlavu!

Kulišáci mají svou živou podobu, pět dětských protagonistů vystupuje v bláznivých spotech, které ukazují běžné prostředí školáků – před tabulí, v dětském pokojíčku, u lékaře, zubaře, ve školní třídě, bazénu atd. Kampaň myslí i na dívčí podobu „kulišačky“, kterou je Fofra, protože podpora Kauflandu míří i na ženský hokej. Do spotu se vešly i roztleskávačky s Kulišáky na hlavě. Roztodivné kulišárny jsou k vidění v televizi, na webu, sociálních sítích i u řady influencerů.

Kulichy na hlavu si během bláznivého povzbuzování jistě nasadí i dospělí fanoušci hokeje. Kulišáci se dají získat ve fanshopu Českého hokeje, na webu, na stadionech, ale především v prodejnách Kaufland.

Důležité zdroje a odkazy:

1) Czech Hockey Federation: https://www.linkedin.com/company/czech-hockey-federation/

2) BPA Sport marketing a.s.: https://www.linkedin.com/company/bpa-sport-marketing-a-s-/

3) Webové stránky kampaně: https://www.kulisacinahlavu.cz/

4) Reklamní spot: https://www.youtube.com/watch?v=tABeRyGNUbQ

5) Sociální sítě: https://www.facebook.com/effead/videos/na%C5%A1e-nov%C3%A1-kampa%C5%88-kuli%C5%A1%C3%A1ci-pro-international-effectivity-je-opravdu-bl%C3%A1zniv%C3%A1-na%C5%A1%C3%AD/1808524696013826/

Vícevrstvou kampaň k MS v hokeji připravila dvorní agentura českého Kauflandu – EFFE Praha.

Vizitka projektu

Název: KULIŠÁCI

Headline: Úplně na hlavu

Klient: Kaufland Česká republika

Trvání akce: 6. dubna – 31. května 2022 nebo do vyprodání zásob

Myšlenka: Základní myšlenkou je, aby se děti opět bavily. Dva roky byly zavřené doma a nyní opět nastal čas na dětskou radost a jistou dávku bláznivosti. Naše čepice jsou vstupenkou k veselému, bláznivému světu. Samozřejmě jsou určeny nejen pro malé děti, ale také pro všechny velké.

Cena: 499 Kč. Za každých 100 Kč nákupu získá zákazník bod a za 5 bodů si může čepici Kulišáka pořídit za zvýhodněnou cenu 149 Kč.

Cílová skupina: děti ve věku 6–10 let, sekundární: hokejoví fanoušci.

Produkční agentura: Boogie Films s.r.o.

Režisér: Adam Vopička

Název hudby: Kulišong

Jméno autora: Matúš Široký

Jméno fotografa: Alžběta Jungerová

Newsletter