Evropské výnosy rostou, americké ve střednědobých splatnostech klesají. Dolar ve ztrátě nad 1,1400 za euro. Koruna po zpevnění odevzdala část zisků nad 24,75 za euro. Proti dolaru nad 21,70.

Když fantazie překročí hranici reality

Před několika lety byl v Praze otevřen privát Naughty Harbor, jakožto první nevěstinec se silikonovými pannami, které si zákazník může pronajmout a využít je pro naplnění svých sexuálních fantazií v kombinaci s virtuální realitou. Průzkum prozradil, že pouze 3 z 10 mužů by se dokázalo o takovou zkušenost podělit se svým okolím. Provozovat byznys se silikonovými pannami je v očích široké společnosti stále kontroverzním tématem s nadměrnou cenzurou i přesto, že se dnešní pokroková doba snaží mazat stereotypy a tabu. Avšak společnost Naughty Harbor se může i tak chlubit impozantním růstem a úspěchem v oblasti erotického byznysu.

„Pokud člověk skutečně pracuje, a to i v době, kdy se nedaří, je úspěch jen otázka času,“ říká Patrik Duda, zakladatel Naughty Harbor.

Mít ambice nestačí, musíte to skutečně chtít

Společnost Naughty Harbor zaznamenala v posledních letech neuvěřitelné výsledky a pokroky. Z roku 2021 na 2022 dosáhla nárůstu obratu o ohromujících 90 % i přes vliv pandemie Covid-19, která v té době způsobila krátkodobý útlum. Společnost se ale dokázala rychle adaptovat a v důsledku toho dosáhla trojnásobného nárůstu. „V podstatě doteď je každý rok růstový a začínáme se dostávat na zajímavé obraty,“ uvádí Patrik Duda, zakladatel Naughty Harbor. Tento rok odhaduje nárůst kolem 20-30 %, což považuje za úspěch s ohledem na vývoj ekonomické situace v Čechách.

Privát navštěvují různé věkové kategorie

O typických zákaznících lze říct, že to jsou převážně muži ve věkovém rozpětí 25-60 let. Podle průzkumu od agentury STEM/MARK je 39 % mužů otevřeno tomu si vyzkoušet sex s robotem či silikonovou pannou. Nejvíce jsou tomu otevřeni respondenti pod 45 let. S vyšším věkem pak už zájem významně klesá. Zhruba 2 % by si ji dokonce chtěly pořídit domů.

Co prozrazuje Naughty Harbor o svých zákaznících a jejich preferencích?

Pražský privát s netradičními zaměstnankyněmi se může chlubit stabilním zájmem ze strany zákazníků. Denně má v průměru 7 stabilních rezervací, přičemž nejčastěji využívaná rezervace je na 60 minut v hodnotě 2 290 Kč. V důsledku pandemie Covid-19 vznikla služba tzv. diskrétní rezervace, která zajistí zákazníkovi, že se na místě s nikým jiným nepotká a celá komunikace s obsluhou probíhá po telefonu.

Často se můžete setkat s předsudky, že podnik navštěvují spíše stydliví jedinci, ovšem opak je pravdou. Lidé, kteří se rozhodnou pro návštěvu privátu, mají svou sexualitu vyřešenou a touží po nových erotických zážitcích. I tak pouze 3 z 10 mužů by se dokázalo o takovou zkušenost podělit se svým okolím. Více jsou tomu nakloněni ti, kteří se dokážou otevřeně bavit o svých sexuálních preferencích, nebo respondenti, kteří používají erotické pomůcky. 69 % mužů by se však stydělo s touto zkušeností někomu svěřit.

Nákup panen a hraček přes eshop

Pro zájemce je také přístupný internetový obchod Naughty Harbor, kde mohou vybírat ze široké nabídky silikonových pan. V čem se tyto netradiční ženy od sebe liší? Každá z nich ztělesňuje tak trochu jiné vlastnosti a křivky. „Nejvíce se prodávají ty panny, které ztělesňuji určitý ideál krásy, takže jinými slovy takové, jaké se nám líbí ženy, takové se líbí zákazníkům i realistické panny,“ dodává Patrik Duda, podle kterého se trh s erotickými hračkami výrazně posunul a s ním i jejich kvalita.

Jaká je současná situace Naughty Harbor?

Nevěstinec je pro společnost důležitým pilířem, který jí poskytuje stabilitu a přispívá k celkovému růstu. Kromě toho slouží jako podpora prodeje, díky profesionálnímu showroomu, kde si zákazníci mohou panny prohlédnout, podívat se na různé technické možnosti a poradit se s odborníky.

Celkově lze říci, že je koncept Naughty Harbor silným hráčem v oblasti erotického byznysu, který díky strategickému přístupu a adaptaci na měnící se podmínky dosahuje pozoruhodných výsledků. Pohled do budoucnosti přináší výzvy, ale také možnosti rozvoje a inovace v této odvážné a dynamické oblasti podnikání.

Newsletter