Daytrip má PR posilu z Ameriky. Denisa Caldová pomůže podpořit expanzi do USA a dalších zemí

Daytripu se daří a potřebuje šlápnout do globálního PR. Také proto do svých řad nově přijal zkušenou PR specialistku Denisu Caldovou, která sedm let působila v americké PR agentuře Konnect Agency. Do firmy nyní nastupuje na pozici Global PR & Content manažerky. Daytrip během minulého roku navýšil počet zemí, ve kterých působí, na 110 a letos prioritizuje pokračující expanzi do Spojených států. Právě tam se firmě bude hodit americká zkušenost nové posily. Její bývalí klienti se objevili v médiích The New York Times, The Washington Post, TechCrunch nebo Fortune. Ve své roli bude mít Caldová na starosti budování globálního PR firmy a obsahovou strategii pro posílení značky. Daytrip i nadále nabírá další zaměstnance, jen minulý rok se jeho tým rozrostl o 60 lidí, na začátku roku 2024 získal rekordní investici 10 milionů dolarů.

Denisa Caldová

„Denisa je významnou posilou pro náš tým. Její zkušenosti ze specifického prostředí Spojených států, kde zintenzivňujeme naše aktivity, budou pro rozšíření tamního povědomí o naší značce zásadní. Její životopis mluví za vše. Kromě svého působení v americké PR agentuře pracovala i jako PR manažerka v Sharry, českém tech startupu, kde měla na starosti mimo jiné právě budování brandu ve Státech. Její zkušenost tedy sahá i mimo čistě agenturní byznys. Na americkém mediálním trhu je notoricky těžké se prosadit a k dosažení našich cílů zkrátka potřebujeme top profesionála, kterým Denisa je,“ říká Markéta Bláhová, spoluzakladatelka a COO Daytripu.

„Žila jsem sedm let ve Spojených státech a během této doby jsem měla možnost pracovat s řadou amerických a mezinárodních značek v oblasti cestovního ruchu a životního stylu. Cílem bylo vytvořit o nich povědomí na americkém trhu, a tudíž podpořit jejich využití Američany. Když jsem se vrátila do České republiky, věděla jsem, že své znalosti americké kultury a mediálního prostředí chci využít k tomu, abych pomohla českým značkám úspěšně vstoupit na americký trh. Právě proto jsem nadšená, že mohu být součástí marketingového týmu Daytripu v době, kdy jsme získali novou investici a rychle expandujeme na nové trhy, včetně Spojených států,“ říká ke svému nástupu Denisa Caldová.

Další nábor díky růstu

Ve jménu růstu a expanze se nesl celý minulý rok Daytripu. Platforma přeskočila vysněnou metu sta pokrytých zemí, zdvojnásobila počet přepravených cestujících na 350 tisíc a spolu s tím dosáhla také dvojnásobného obratu v porovnání s rokem 2022. Celý tým se přestěhoval z kanceláří u I. P. Pavlova do nového komplexu Port7 v Holešovicích. Vedle dalších týmových posil rozšířila řady Daytripu v polovině minulého roku také nová vedoucí marketingu Iva Janoušková. Letos v lednu navíc Daytrip získal dosud největší investici ve výši 10 milionů dolarů v Series B v čele s tchajwanským fondem Taiwania Capital.

Webová platforma Daytrip spojuje cestující se sítí více než 7 000 řidičů ve 110 zemích světa. Daytrip pomohl více než 850 tisícům lidí proměnit jejich cestu v pohodlný zážitek. Všichni řidiči, se kterými společnost spolupracuje, navíc hovoří anglicky a disponují znalostmi místního prostředí. Celkem pro cestující zajišťují až 40 tisíc možných tras, které si zákazníci v případě potřeby mohou dle domluvy přizpůsobit. Poznají tak i místa, která by při tradičním způsobu cestování nenavštívili. Cílem Daytripu je lidem cestování maximálně zjednodušit, obohatit je, ale také přispět ke zmírnění dopadů masového turismu.

Newsletter