Jak připravit firmu na digitální budoucnost a jak v ní efektivně pracovat s umělou inteligencí? Jak si udržet konkurenční výhodu nižším zdrojům navzdory? Tyto otázky si klade čím dál více firem. 6. ročník Digital Transformation Summitu proto přinese nejnovější poznatky a inspiraci od lídrů v automatizaci a digitalizaci firemních procesů, obchodu či zákaznické péče.
Srdcem Digital Transformation Summitu (DTS) budou ukázky konkrétních řešení z praxe digitální transformace, automatizace, dat a AI. Ve středu 23. dubna odpoledne se v O2 universum Praha o své zkušenosti a praktické ukázky podělí 8 lídrů firem, které patří k inovátorům na poli digitalizace a automatizace.
„Cílem summitu je inspirovat reálnými zkušenostmi úspěšných firem z různých segmentů ekonomiky. A to ať už člověk pracuje v obchodu, zákaznickém servisu, marketingu, IT nebo na back office,“ popisuje Jiří Mach, CEO české technologické společnosti Enehano, která je hlavním organizátorem DTS.

Mezinárodní přesah a konkrétní přínosy
DTS letos otevře Piotr Lobaczewski, Regional Sales Director v Salesforce, který se zaměří na současné výzvy a praktické aplikace AI, i na její využití na platformě Salesforce, která je podle společnosti Gartner dlouhodobým celosvětovým lídrem CRM řešení.
Těžištěm celého summitu pak budou hlavně inspirativní příběhy firem a jejich případové studie. Tajemství svého úspěchu poodhalí společnosti jako Česká spořitelna, Imper CZ, U.S. Steel, Edwards Lifesciences, ČSOB Pojišťovna, DPD nebo Addvery.
Účastníci summitu se dozví například to, jak je náročné převést 4 000 bankéřů na nové CRM, proč se vyplatí zaměřit na data governance, jak úspěšně provést transformaci věrnostního programu nebo jak technologie mění B2B prodej.
Návštěvníci se mohou těšit i na tradičně živý networking, a odnést si tak cenné zkušenosti i kontakty od kolegů z jiných firem i oborů. Celá akce vyvrcholí panelovou diskuzí, ve které budou špičky svého řemesla polemizovat o tom, jak data a AI mění pravidla hry.
Více informací na digitaltransformationsummit.cz.