“Vydělávat peníze je jako řídit závodní auto. Se správným přístupem, dovednostmi a podpůrným týmem je to vzrušující úspěšná jízda. Jinak je to hazard,“ stojí v nové strategii značky, která staví na obrazu tradera jako závodníka – soustředěného, připraveného a vybaveného tím nejlepším vybavením.
Prop tradingová společnost Fintokei vstupuje do druhého roku svého působení na evropském trhu s novou vizuální identitou a svěžím strategickým směřováním. Ve spolupráci s agenturou YYY vsadila na stylizaci inspirovanou vesmírem, rychlostí a závoděním – a to vše s důrazem na bezpečný, zábavný a transparentní přístup k obchodování.
Dynamika, design a růst
Za novým designem stojí více než půl roku intenzivní práce. „Pracovali jsme s motivacemi našich zákazníků, ale i tím, jak chceme my, jako firma, navenek působit. Většině z nás je kolem třiceti, takže jsme se nebáli jít do odvážnějšího stylu, který zrcadlí nejen naše zákazníky, ale i naše firemní hodnoty,“ říká výkonný ředitel Fintokei David Varga.

Fintokei v roce 2024 zaznamenalo růst počtu uživatelů o více než 400 %. V současnosti má desítky tisíc klientů, přičemž Česká republika se stala po Japonsku druhým nejsilnějším trhem a tahounem evropské expanze.
Trading Race: nová soutěž pro každého
V souladu s novým směřováním spouští Fintokei soutěž Trading Race – bez zápisného, dostupnou pro každého, kdo si věří. Účastníci mohou vyhrát finanční odměny nebo prop tradingovou výzvu zdarma.
Soutěž má za cíl nabídnout novým i pokročilým obchodníkům možnost vyzkoušet si své schopnosti v reálném prostředí bez rizika ztráty vlastních prostředků.
Fintokei Stars: inspirace pro budoucí profesionály
Součástí nové identity je i představení tzv. Fintokei Stars – síně slávy těch nejúspěšnějších traderů, kteří se v systému Fintokei prosadili. Jejich příběhy mají sloužit jako inspirace pro další obchodníky, kteří míří výš.
„Na jejich příbězích chceme ostatním aspirujícím traderům ukazovat, jak se dostat v tradingu ještě dále, možná až na profesionální úroveň. I zde totiž Fintokei nabízí spolupráci,“ uvádí Varga.

Helma jako řešení studu
Zajímavým momentem při rebrandingu bylo zjištění, že část úspěšných obchodníků se zdráhá vystoupit veřejně.
„Zjistili jsme totiž, že velká část traderů se sice ráda chlubí svými výsledky, ale ukázat přitom vlastní tvář nechtějí. To bohužel moc nesedělo do naší vize – zviditelňovat ty nejzajímavější obchodníky z řad našich klientů a ukazovat, že talent pro trading v sobě má každý,” popisuje Martin Kuchynka, šéf evropského marketingu ve Fintokei.
Jako elegantní řešení se ukázala stylizovaná závodní helma, která nejenže sedí do nového narativu o rychlosti, ale zároveň poskytuje obchodníkům anonymitu.
Dynamika, design a růst
Fintokei tak novou identitou i produktovými inovacemi potvrzuje, že svět tradingu může být srozumitelný, motivující a atraktivní. A že ti, kdo berou trading vážně, mají šanci nejen na úspěch, ale i na uznání.
Zdroj: Fintokei
Disclaimer: Tento článek má pouze informativní charakter a neslouží jako investiční doporučení dle zákona č. 256/2004 Sb. o podnikání na kapitálovém trhu. Při zpracování tohoto článku autor vycházel z veřejně dostupných zdrojů. Za případné chyby v textu nebo v datech nenesou společnosti Roklen Holding a.s. ani Roklen360 a.s. zodpovědnost.