Mews překračuje hranici 12 500 zákazníků, globální expanze pokračuje

Český scaleup Mews, přední platforma pro pohostinství, překročil hranici 12 500 zákazníků po celém světě. To představuje meziroční nárůst o 85 % a potvrzuje jeho vedoucí postavení v digitální transformaci hotelového provozu. S odklonem od zastaralých systémů přechází stále více hotelů na cloudové řešení Mews, které využívá umělou inteligenci k automatizaci procesů a zlepšení zážitků hostů.

„Pohostinství je dnes v pozici, kdy se hoteliéři musejí přizpůsobit novým trendům, jinak riskují, že zůstanou pozadu. Naším cílem je pomoci jim úspěšně fungovat v rychle se měnícím prostředí prostřednictvím praktických nástrojů. Překročení hranice 12 500 zákazníků je pro nás důležitý milník, ale víme, že práce teprve začíná,“ uvádí Richard Valtr, zakladatel společnosti Mews.

Richard Valtr

Klíčové trhy a růst

Hlavními trhy, na kterých se tento růst projevuje, jsou Severní Amerika, region DACH a Francie. V USA se počet zákazníků zdvojnásobil, v regionu DACH dosáhl tržní podíl 20 % a ve Francii byl zaznamenán roční růst 37 %. Tyto výsledky odrážejí rostoucí poptávku po moderních, flexibilních systémech pro řízení hotelů.

Mews neustále přichází s dalšími inovacemi. Například prostřednictvím funkcí, jako jsou personalizované AI smart tips nebo možnost rezervací na hodiny. Platforma umožňuje snadné škálování, automatizaci a efektivní řízení provozu, což využívají významné hotelové značky BWH Hotels, Lark Hotels, Marston’s, Strawberry, Zenitude či Meiser Hotels.

„Takto výrazný růst ukazuje, že odvětví je připraveno zbavit se zastaralých a neefektivních systémů. Hoteliéři po celém světě začínají využívat výhody automatizace a i na tradičně pomalejších trzích vidíme posun k chytřejším řešením. Jsme rádi, že můžeme k této změně přispět,“ dodává Matt Welle, CEO Mews.

Investice, akvizice a ocenění

Tento rok Mews obdržel investici ve výši 75 milionů dolarů vedenou společností Tiger Global, která se připojila ke stávajícím investorům Kinnevik, Battery Ventures a Growth Equity at Goldman Sachs Alternatives. Tato investice má podpořit další růst a expanzi, zejména na americkém trhu. Současně proběhla akvizice společnosti Clarity Hospitality Software Solutions, renomovaného poskytovatele řešení pro správu luxusních hotelů a eventů, což umožnilo posílit aktivity Mews v asijsko-pacifickém regionu a ve Velké Británii. Navíc si společnost potřetí odnáší ocenění za nejlepší systém pro správu nemovitostí v soutěži HotelTechAwards.

Mews je český scaleup, který poskytuje ubytovacím zařízením systém pro správu rezervací, check-inů a vyřizování požadavků jejich hostů. Platforma Mews Hospitality Cloud, kterou využívá 12 500 zákazníků ve více než 85 zemích, je navržena tak, aby zefektivnila provoz moderních hoteliérů, vylepšila zážitky hostů a vytvořila ziskovější podniky. Mezi zákazníky patří Generator-Freehand, The Strawberry Group, The Social Hub a Airelles. Mews byl oceněn jako Nejlepší PMS (2024) a zařazen mezi Nejlepší místa pro práci v hotelové technologii (2021, 2022, 2024) společností HotelTechReport, získal také tituly Nejlepší světový poskytovatel hotelového PMS (2023) a Nejlepší nezávislý světový poskytovatel hotelového PMS (2022, 2023) podle World Travel Tech Awards. Společnost Mews má pobočky v Evropě, Spojených státech a Austrálii.

Newsletter