Systém Mews používá přes 125 000 pracovníků v pohostinství po celém světě

Mews, přední cloudová platforma pro pohostinství, oznamuje, že počet aktivních uživatelů systému Mews pro správu hotelového provozu (PMS) překročil 125 000. Tento milník přichází v období růstu společnosti, kdy Mews mimo jiné získal 75 milionů dolarů (necelé 1,8 miliardy korun) od investorů vedených skupinou Tiger Global a navázal spolupráci s novými partnery, včetně Choice Hotels International.

„Systém Mews každý den používá tisíce hoteliérů. Odráží se to i na číslech – dochází k nižší fluktuaci zaměstnanců, lepšímu zapojení týmů a zaměstnanci mohou trávit víc času s hosty než u počítače. To má pozitivní dopad jak na provoz, tak na hosty,“ uvádí Matt Welle, CEO společnosti Mews.

Systém Mews využívá přibližně 125 000 pracovníků ve více než 12 500 ubytovacích zařízeních po celém světě, mimo jiné v hotelech Frame Hospitality Group, Stay Pineapple, Wythe Hotel nebo Terrace Bay Hotel.

Vzhledem k přetrvávajícímu nedostatku personálu v pohostinství může mít volba systému PMS, se kterým se zaměstnanci snadno naučí, výrazný dopad na provoz. K rychlému zaškolení slouží digitální výukový program Mews University, který je rozdělen podle pracovních pozic. Tím se zvyšuje stabilita týmů a zároveň se rozšiřuje okruh uchazečů, protože hotely mohou přijímat i lidi bez předchozí zkušenosti v oboru.

 „Mews je o poznání dál než jiné systémy, se kterými jsme dosud pracovali. Základní funkce jsou silné a celé uživatelské rozhraní i UX jsou velmi intuitivní a přehledné,“ říká Matthew Opferkuch, CEO hotelového řetězce The Laundry Rooms.

 „Na systému Mews nejvíc oceňuji jeho jednoduchost a přehlednost. Když na něm školíme nové zaměstnance, rychle se v něm zorientují, i když předtím v pohostinství nepracovali,“ dodává Matej Matejka, majitel Aplend Group.

 Systém Mews zahrnuje nástroje pro každodenní provoz, například správu rezervací a cen, rezervační systém pro hosty, online check-in, samoobslužné kiosky, pokladní systém (POS) a integrované platby.

 „Na systému Mews mě nejvíc zaujalo jeho přehledné a uživatelsky příjemné rozhraní. Jak PMS, tak POS jsou velmi intuitivní. Vše se synchronizuje automaticky a není potřeba nic nastavovat ručně,“ uzavírá Hedrik Renken, vedoucí technologií Capsule Hotel Switzerland.

Více o Mews

Mews je český scaleup, který poskytuje ubytovacím zařízením systém pro správu rezervací, check-inů a vyřizování požadavků jejich hostů. Platforma Mews Hospitality Cloud, kterou využívá 12 500 zákazníků ve více než 85 zemích, je navržena tak, aby zefektivnila provoz moderních hoteliérů, vylepšila zážitky hostů a vytvořila ziskovější podniky. Mezi zákazníky patří Generator-Freehand, The Strawberry Group, The Social Hub či Airelles. Mews byl oceněn jako Nejlepší PMS (2024) a zařazen mezi Nejlepší místa pro práci v hotelové technologii (2021, 2022, 2024) společností HotelTechReport, získal také tituly Nejlepší světový poskytovatel hotelového PMS (2023) a Nejlepší nezávislý světový poskytovatel hotelového PMS (2022, 2023) podle World Travel Tech Awards. Společnost Mews má pobočky v Evropě, Spojených státech a Austrálii. V roce 2025 získal Mews dalších 75 milionů dolarů od investiční firmy Tiger Global. Firma zároveň rozšířila své působení v Asii, Pacifiku a Británii díky akvizici novozélandské Clarity Hospitality. V HotelTechAwards si navíc potřetí odnesla titul nejlepšího PMS na světě.

Newsletter