Trend nativního propojování populárních aplikací s velkými jazykovými modely pokračuje. Po nástrojích Adobe se přidává rovněž Pipedrive, uživatelsky přívětivé a efektivní CRM pro malé a střední firmy, které je nově přímo integrované do ChatGPT. Aplikace umožňuje obchodníkům pracovat s daty z Pipedrive přímo v ChatGPT, čímž mění způsob, jakým přistupují k informacím, shrnují aktivity potenciálních zákazníků a vytvářejí obchodní nabídky nebo návrhy e-mailů.
„Pro většinu prodejních týmů není nejtěžší částí prodeje samotná konverzace, ale vše, co se kolem ní odehrává. Příprava na hovor, vyhledávání informací v CRM, psaní navazujících zpráv nebo vyhodnocování trendů v prodejním procesu mohou snadno zabrat více času než samotný prodej. Integrace do ChatGPT to mění. Prodejci mohou požádat AI, aby jim poskytla potřebné informace, analyzovala trendy nebo navrhla další kroky na základě skutečných dat z Pipedrive – a to vše během několika vteřin,“ říká Sean Evers, viceprezident pro prodej a partnerství ve společnosti Pipedrive.
Aplikace ChatGPT pomáhá týmům rychleji získávat přehled a zároveň udržet pozornost tím, že nemusejí přepínat mezi nástroji a čerpají nejrelevantnější informace přímo z připojených aplikací. To jim pomáhá rozhodovat se rychleji a kvalitněji. Integrace vyžaduje aktivování plánu OpenAI Business, Enterprise, Edu nebo Pro. Poté může být zpřístupněna všem uživatelům, bez ohledu na jejich plán v Pipedrive. Po nastavení správcem pracovního prostoru v ChatGPT mohou uživatelé propojit své účty, což umožní ChatGPT pravidelně synchronizovat jejich přístupná data pro rychlejší a informovanější odpovědi. Od rychlých otázek po hlubší analýzu trendů pomáhá integrace prodejním týmům rychleji získávat poznatky a udržet si náskok díky využití dat, která již mají k dispozici.
„Díky přímému propojení Pipedrive s ChatGPT získají týmy rychlejší a intuitivnější způsob, jak porozumět tomu, co se děje v jejich pipeline, a jaké kroky podniknout dál. Nejde o nahrazení úsudku, ale o odstranění možných překážek. Když jsou informace, kontext a obsah okamžitě k dispozici na požádání, mohou se prodejci soustředit na konverzace, které posouvají obchody vpřed. To je skutečná síla této integrace,“ dodává Sean Evers.
S tím, jak umělá inteligence rychle mění oblast prodeje, se Pipedrive i nadále zaměřuje na přínosné, ale zároveň i odpovědné inovace. Integrace respektuje přístupová oprávnění uživatelů, umožňuje snadné odpojení a je v souladu se zásadami uchovávání dat společnosti OpenAI. Tato integrace je součástí širší vize poskytovat intuitivnější zážitky založené na umělé inteligenci, které zefektivňují každodenní úkoly a pomáhají týmům prodeje soustředit se na to, co umějí nejlépe – prodej.
Aplikace je v současné době k dispozici pro uživatele ChatGPT mimo území EU. Více informací o integraci naleznete zde. Pokyny k propojení Pipedrive s ChatGPT naleznete zde.
Společnost Pipedrive byla založena v roce 2010 a je jednoduchým a efektivním CRM nástrojem, který podporuje růst malých firem. Dnes jej používají týmy obchodníků ve více než 100 000 společnostech po celém světě. Pipedrive sídlí v New Yorku a má pobočky v Evropě a USA. Společnost je podporována většinovým vlastníkem Vista Equity Partners a společnostmi Bessemer Venture Partners, Insight Partners, Atomico a DTCP. Více informací naleznete na www.pipedrive.com.

