Češi na internetu nejvíc sledují vtipná videa a seriály

Češi na internetu nejvíce sledují vtipná videa, seriály a filmy, za nimi následuje zpravodajství a hudební klipy. Alespoň několikrát za týden si vtipné video pustí 38 procent uživatelů, seriál nebo film 37 procent a zpravodajství nebo hudební klip 33 procent. Vyplývá to z průzkumu společnosti Nielsen Admosphere.

Mladí do 20 let dávají přednost hudebním klipům (67 procent), filmům a seriálům, u lidí ve věku mezi 21 a 34 lety vedou vtipná videa (54 procent) před seriály a hudebními klipy. Lidé starší 35 let se soustředí na zpravodajství.

Zatímco u nejnižší věkové skupiny se do první pětky dostaly s podílem 55 procent i autorská videa a videa YouTuberů, lidé starší 50 let se v téměř čtvrtině případů věnují sledování dokumentárních filmů a pořadů.

Video na internetu sleduje alespoň někdy 98 procent aktivní internetové populace ČR starší 15 let. Průzkumu se účastnilo 1200 respondentů s přístupem k internetu starších 15 let.

Newsletter