Značka Mastercard získala přestižní ocenění Superbrands 2017

Obchodní značka Mastercard se stala jednou ze spotřebitelských značek působících na českém trhu, které na základě přísných kritérií získaly ocenění Superbrands 2017. O udělení tohoto titulu rozhodla odborná komise Brand Council. Při rozhodování patří k důležitým kritériím zejména známost, budování značky, inovace nebo prestiž.

„Prestižního ocenění Superbrands 2017 si v Mastercard velice vážíme. Jsme rádi, že se naše práce takto zrcadlí v názorech nejen odborné veřejnosti, ale odráží i příznivé hodnocení od našich bankovních klientů a držitelů platebních karet. Povzbuzuje nás v dalším rozvoji českého trhu a nových fintech oblastí,“ uvedl generální ředitel Mastercard pro Česko, Slovensko a Rakousko Miroslav Lukeš.

Titul Superbrands, který je v České republice udělován po svém obnovení již pátým rokem, získávají pouze značky, které projdou vícekolovým výběrovým řízením čítajícím mimo jiné spotřebitelský průzkum agentury GfK. V poslední fázi má rozhodující slovo komise Brand Council složená z expertů z oblasti byznysu, komunikace, marketingu, médií a marketingového výzkumu. Do programu Superbrands se jednotlivé značky nemůžou sami přihlásit.

Newsletter