Kreativní a vývojářská agentura BlueGhost, která již více než 15 let přináší řešení pro design a programování webů, se stala partnerem Roku digitálního podnikání 2019. Za Rokem digitálního podnikání stojí Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR, která bude své aktivity v rámci hlavní podnikatelské události roku soustředit na podporu digitalizace českých firem.
„Stále se snažíme firmám vysvětlovat, že web, e-shop nebo aplikace se nedělá pro dobrý pocit, ale pro dosažení lepších obchodních výsledků nebo kvalitnějších služeb. Ačkoliv digitální technologie v byznysovém prostředí již dávno nejsou jen o webu, mnohé české firmy se nedokáží úspěšně vypořádat ani s tímto základním úkolem. Nevědí, že on-line designer dnešní doby je mnohem méně geniální umělec a mnohem více výzkumník a analytik. I proto jsme rádi, že se BlueGhost stal partnerem pro Roku digitálního podnikání 2019 a mohl pro něj vytvořit jeho internetovou prezentaci jejíž nedílnou součástí je i přehled školení, událostí a konferencí usilujících o e-edukaci domácích podnikatelů,” řekl Lukáš Pilka, kreativní ředitel digitální agentury BlueGhost.
„Rok digitálního podnikání 2019 si klade za cíl pomáhat firmám jednoduše, srozumitelně a prakticky vyhledávat, zavádět a realizovat digitální inovace. Jsme proto rádi, že máme díky spolupráci s vývojáři z BlueGhost přehledný web, kde lze snadno vyhledat všechny události zahrnující vzdělávací aktivity, konference a představení nových technologií,” uvedla Eva Svobodová, generální ředitelka Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR.
Nejbližší akce spojená s Rokem digitálního podnikání 2019 proběhne 25. dubna v MAKRO Akademii na Praze 5, kde se uskuteční konference Obchod a retail 4.0. Ústředním tématem tří odpoledních bloků se stane digitalizace obchodu. Tematicky se bude zabývat tím, jak funguje v praxi a za jakých podmínek na ni mohou dosáhnout malé firmy. Mezi přednášejícími nebude chybět ani Modrý duch – kreativní ředitel BlueGhostu Lukáš Pilka na akci promluví o digitálním designu a jeho vlivu na plnění obchodních cílů. Vstup pro návštěvníky je po předchozí registraci zdarma.
Rok digitálního podnikání 2019 představí v průběhu roku celkem šest velkých témat, ke kterým se budou vázat konference, semináře a networking. Jejich hlavním cílem je odpovědět malým firmám nejen na základní otázky z on-line marketingu a elektronické komunikace, ale i přiblížit potenciál ukrytý v nových technologiích pracujících s velkými daty, umělou inteligencí nebo virtuální realitou. Navíc ke každému z témat vyjde nezávislý průzkum, který poodhalí prostředí českých firem a jejich vztahu k digitalizaci. Jako první přišlo na řadu Řemeslo 4.0, v dubnu naváže Obchod 4.0, po něm v květnu Služby 4.0, v červnu průmysl 4.0., v srpnu Farma 4.0 a na podzim vše zakončí Firma 4.0.