Dolar smazal malou část svých zisků, pohybuje se kolem úrovně 1,0980 EURUSD. Měny regionu se stále obchodují na slabších úrovních. Koruna nad 25,35 za euro a nad 23,05 za dolar.

Alza.cz přichází s vlastní značkou AlzaPower

Největší český internetový prodejce Alza.cz rozšiřuje sortiment o vlastní značku – zatím o IT a elektro příslušenství. Pod názvem AlzaPower už nabízí baterie, výkonné nabíječky nebo datové kabely, další produkty budou postupně přibývat. Od příštího roku pak firma plánuje také vlastní produkci hobby vybavení.

S myšlenkou privátní značky pracuje lídr českého e-commerce už delší dobu – zářným příkladem je třeba vlastní řada herních PC sestav Alza GameBox. S AlzaPower se teď nově zaměří i na oblast energie a nabíjení a ve stejnojmenné sekci na webu nabídne vše od kabelů, alkalických baterií přes power banky, redukce USB až po zařízení pro rychlé či bezdrátové nabíjení. Ceny startují od 89 Kč.

„Zákazníkům chceme přinášet spolehlivé zboží prvotřídní kvality, které sami testujeme a používáme. Na zahraničních veletrzích proto osobně vytipováváme potenciální továrny schopné vyrobit pro nás ty nejlepší produkty; zásadním měřítkem je přitom kvalita. Díky vlastnímu brandu můžeme ovlivnit podobu produktu, obal, poprodejní servis i konečnou cenu, a ta bude víc než přívětivá,“ přibližuje filozofii nové značky obchodní ředitel Alza.cz Petr Bena. „Našim produktům věříme natolik, že na ně budeme mít prodlouženou záruku a u některých z nich (např. u nabíječek na notebooky) dokonce záruku doživotní.“

První položky pod značkou AlzaPower se v nabídce e-shopu objevily bez komunikace v létě jako pilotní test zákaznického zájmu.  Výsledky předčily všechna očekávání: „Zpětná vazba od lidí je skvělá. Většina našich produktů má hodnocení daleko převyšující konkurenci a např. v kategorii nabíječek na mobilní telefony jsme se velmi rychle dostali mezi TOP 3 neprodávanější chargery na celém e-shopu Alza.cz. Stejné je to i s nabíjecími kabely typu lightning – každý třetí prodaný datový kabel aktuálně nese značku AlzaPower,“ dodává Jan Rajdl, produktový manažer Alza.cz.

Při designování vlastního obalu se firma držela zásad společenské odpovědnosti – produkty k zákazníkům putují v originálním ekologickém a plně recyklovatelném balení z pevného papíru bez plastových blistrů, chemických lepidel a s potiskem na bázi sójových bobů, což je v současnosti asi nejšetrnější řešení inkoustového tisku. I těmito drobnými detaily se chce Alza odlišit – sama šetří přírodu a zdroje a učí tomu i své zákazníky.

Privátní značka bude k dostání ve všech zemích, kde Alza působí. Na AlzaPower už brzy naváže
i privátní brand hobby vybavení. Další informace budou oznámeny na jaře příštího roku.

Newsletter