Autobusy společnosti Student Agency, které jezdí od letoška pod značkou RegioJet, převezly v prvním pololetí 4,21 milionu cestujících, což je meziroční nárůst o 12 procent. Firmě Radima Jančury se daří růst mnohem rychleji na zahraničních linkách, vyplývá z tiskové zprávy. Český trh už je na dálkových linkách velice nasycený a firma se soustředí na expanzi na Slovensku, v Německu a na mezinárodních linkách.
Vnitrostátní linky rostly o 50.000 cestujících na 2,93 milionu, což jsou necelá dvě procenta. Proti tomu slovenské vnitrostátní linky rostly o 79 procent na 377.000. Mezinárodní linky přepravily o 36 procent více lidí, což znamená 904.000.
„Získali jsme cestující pro novou linku z Bratislavy do Vídně, také pro tradiční linku Praha – Berlín,“ zmínila dvě rychle rostoucí linky ředitelka autobusové dopravy Ivana Kašická. Právě vzhledem k rychlému růstu v zahraničí přistoupila společnost k tomu, že autobusy už nejezdí pod hlavičkou Student Agency, ale pod názvem RegioJet. Byla tak sjednocena značka s vlakovou dopravou.
Na některých vytížených linkách dopravce přidává spoje, kromě vnitrostátních linek na Slovensku se v posledním období rozšiřují mezinárodní linky do Polska. V červenci začaly jezdit z Prahy přes Hradec Králové a Náchod do Varšavy. Novinkou poslední doby je i spoj Prahy přes Německo do francouzského Lyonu.
Společnost má přes 200 autobusů a kromě svých vlastních linek ještě zajišťuje provoz pro dopravce Deutsche Bahn. Tyto autobusy jezdí v bílých barvách německé společnosti.