Skupina Brain Family díky specializaci svých agentur nabízí výzkum, strategii, exekuci, videoprodukci a vyhodnocení marketingových projektů od jednorázových kampaní až po komplexní stavbu značky na základě strategie.
“Klienti dnes chtějí silného partnera, který jim pomůže s klíčovými marketingovými aktivitami, a hlavně doručí zákazníky. Nemohli jsme být v jednom týmu odborníkem na všechno, a proto jsme hledali partnery, kteří se budou vzájemně doplňovat. V Brain Family spojujeme kulturu a tempo malých agentur s komplexními marketingovými službami. Díky jednotnému řízení doručujeme kvalitní výsledky při každém kroku,“ říká Lukáš Krčil, CEO a spoluzakladatel Brain Family.
Členské agentury za menšinový podíl získávají přístup k rozsáhlému know how, investičnímu kapitálu, a především vzájemnou spolupráci přesahující možnosti jediné agentury. Výhody a úspory nákladů přináší sdílený accountský tým, společný talent management a marketingová podpora. Brain One se soustředí na strategické nastavování a rozvoj značek i řízení vztahu s klientem. K dosaženým úspěchům patří nastavení portfolia značek Mall Group, rebranding Direct Pojišťovny, rebranding CZC.cz, nebo práce pro ČEZ.
Bumerang Film, vedený Janem Peroutem, je osmičlenný audiovizuální tým specializující se na tvorbu reklamních spotů. Mezi nejvýznamnější úspěchy řadí kampaně pro CZC.cz, Českou Zbrojovku nebo Vivantis. Spoj.se, vedené Tomášem Kleinem, je pětičlenný tým grafických designérů fungující od roku 2011. Mimo jiné zajišťovali kompletní redesign e-shopu Kasa.cz, design webu a e-shopu společnosti ETA nebo grafické styly pro výrobce elektroniky Gogen.
V blízké době se Brain Family plánuje rozšířit o další dvě agentury v oblasti sociálních sítí a nákupu médií. Nadále bude také posilovat svůj tým seniorních profesionálů.
Samotná Brain Family není konečným cílem. Zakladatelé plánují v roce 2020 otevřít investiční fond, pro který bude skupina agentur konkurenční výhodou. „Chceme umožnit startupům, aby se mohly soustředit hlavně na budování skvělého produktu. Nabídneme jim nejen investici, ale taky komplexní marketingovou a produktovou podporu, která jim pomůže s počátečním růstem,“ říká Martin Zdražil, stratég a spoluzakladatel Brain Family.
Brain Family je skupina specializovaných marketingových agentur. Díky vzájemné podpoře a práci v jednom týmu je silným partnerem v oblasti marketingového výzkumu, strategie, exekuce a doručení měřitelných business výsledků. Zavedeným společnostem Brain Family pomáhá nalézt přidanou hodnotu a nastartovat rychlý růst značky. Startupům pomáhá vytvořit značku, marketing a definovat vstup na trh. Zakládajícím členem je Brain One Dalšími členy jsou Bumerang Film a Spoj.se. Brain Family má za sebou přes 500 tuzemských i mezinárodních projektů pro 100 různých značek. Zaměstnává 28 profesionálů a obrat za rok 2017 dosáhl 20,5 milionů korun.