ČEZ Prodej loni vyřešil zhruba 3,5 mil. zákaznických požadavků

Nejčastěji zákazníci ČEZ kontaktovali prostřednictvím telefonu a emailu. Více než půl milionu zákazníků navštívilo zákaznická centra. Oblíbeným prostředkem kontaktu zůstávají dopisy a někteří zákazníci dokonce využili i faxů.

 „Chceme být zákazníkům neustále k dispozici, abychom jejich požadavky vyřídili co nejrychleji. Máme nejširší síť poboček mezi energetikami a stovky operátorů na našich call centrech, kteří jsou k dispozici každý den,“ říká generální ředitel ČEZ Prodej Tomáš Kadlec „Tři čtvrtiny zákazníků dnes hodnotí náš zákaznický servis známkou za jedna a jejich počet se zvyšuje. Naším dalším cílem je, abychom jedničku brzy dostávali od 80 procent lidí.“

ČEZ Prodej za loňský rok vyřešil celkem 3,5 milionu zákaznických požadavků. Neoblíbenější formou kontaktu zůstávají telefony. Operátoři call center ČEZ Prodej, která se nacházejí v Plzni, Kolíně a Třebíči, během loňského roku vyřídili celkem 1,4 milionu hovorů.

 „Zákazníci nejčastěji volají v pondělí a ve středu, kdy vyřídíme obvykle šest až sedm tisíc hovorů denně,“ říká ředitelka call center CEZ Slavěna Summerfield. „Celkově je nejintenzivnějším obdobím během roku podzim, kdy volá větší počtu zákazníků kvůli vyúčtování a blížící se topné sezoně.“

 Zaměstnanci ČEZ Prodej loni dále zpracovali 761 338 emailových požadavků a 162 205 dopisů. Osobně se na 26 Zákaznických center ČEZ dostavilo 647 513 lidí. Dalších 305 614 zákazníků dorazilo na 52 poboček našich smluvních partnerů.

 „Otevírací dobu zákaznických center jsme letos prodloužili, aby si mohli návštěvníci pohodlněji vyřídit požadavky i po skončení své pracovní doby,“ říká šéfka Zákaznických center ČEZ Aneta Klauzová. „Nejčastější požadavky, které naši pracovníci řeší, jsou přepisy odběrných míst, změny záloh nebo změny sazeb. V poslední době chodí také hodně zákazníků, kteří se zajímají o naši novou nabídku plynu.“  

Newsletter